close
今個復活節森家家族迷必定要去新蒲崗Mikiki朝聖『森林家族の樂活莊園』,商場中庭將森林家族2018最新推出嘅「城堡幼稚園系列」變大咗,一眾粉絲可以走入森林家族嘅夢幻世界啦。
 
 
 
由即日至4月2日,大人細路都鍾意嘅森林家族仲以最新推出系列 「城堡幼稚園系列」帶到Mikiki,重點展覽期間仲設有「童趣期間限定雜貨店」,全場貨品仲有85折!
 

 
五大場景 超可愛呀
樂活森林城堡嘅前面有松鼠哥哥同大家Say Hello!
 
 
野餐樂遊遊兔哥哥準備好食物、野餐墊同大家野餐。
 
森林搖搖樂有小狗BB同你玩搖搖板~超可愛呀~
 
小火車收藏站有朱古力兔姐姐連同小火車,載住好多森林家族嘅最新系列玩具同埋小村嘅精品。真係好靚呀,我全部都好想要!!
  
 
童趣期間限定雜貨店 同得意嘅人物影完相之後,當然唔可以錯過限定商品店啦!! 重點係貨品都有85折,購物滿指定金額仲有禮物送添呀!!
森林薄餅店/ 最新嘅幼稚園校巴原價$299,85折後$254.2
 
 
2018最新嘅城堡幼稚園系列玩具係全港首賣商品,原價$149,85折後$126.7。
 
 
仲有新成員棉花糖老鼠家族,佢哋都係全港首賣嘅商品嚟o架~
 
 
 
全部都有折,真係買得好爽呀!!家族成員都好齊呀,趁住有折就快啲掃貨啦。
 
 
購物優惠
1. 購物滿$200即送森林家族貼紙一張
2. 購物滿$800即送森林家族限量版BB套裝一位盒
*數量有限,送完即止!!!
 
 
 
而場內仲有展出森林家族嘅公仔、屋仔等。
 
 
 
 
 
由我細個嘅候,就已經好鍾意森林家族了,都儲埋唔少珍藏。所以和牛B好自然就同我一樣好鍾意森林家族,而我亦將我啲珍藏同佢分享一齊玩,其實每次玩我都非常緊張,好擔心會少梗一件配件。今日一齊嚟到一齊影相,真係好開心呀!
 
 
今日趁住有折,都一齊去揀啲無嘅返屋企玩~
 
 
*不過家長要留意森林家族嘅配件都比較細,三歲以下玩嘅話就要留意了。
 
其實除咗Mikiki之外,屯門卓爾廣場、屯門錦薈坊、荃灣荃錦中心、荃灣新領域廣場及屯門寶怡商場都有森林家族「城堡幼稚園系列」嘅佈置,而且每個商場都有唔同嘅佈置o架。 
 
『森林家族の樂活莊園』 @ Mikiki 新蒲崗
日期:3月17日至4月2日
時間:11am - 9pm
地址:新蒲崗太子道東638號

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()