close
網上購物已經成為我生活嘅一部分,由淘寶、HKTVmall、ASOS、小店等都一樣會去買。為嘅都係方便、夠集中、而講到日本代購嘅話咁原因亦好簡單,就係自己唔係成日飛日本,加上香港搵唔到。
 
最近,我從網上發現一間小店「BB Baby 嬰幼兒童用品,佢主打日本連線代購、仲有各類型母嬰用品、部份仲有現貨發售。而日本代購連線嘅貨品寄出時間都好快,唔需要再成個月先收到貨!!! 而且價錢仲好划算,!!
 
 
而日本連線代購係咩呢?
就係指店長親身飛到日本,(一般都會預早公布連線日期)再即時分享相片及資料俾客人落Order訂購。個感覺真係超爽,明明喺香港都可以好似即場購物咁。
 
而我今次開箱嘅係方便在職媽媽嘅我,麵包醬擠裝兩支(HKD42/支) (香蒜味、明太子味)
方便日常整方便早餐、下午茶。
 
 
和牛B鍾意拎住筆亂畫,所以仲有麵包超人嘅顏色筆套裝,細嗰套6色套裝仲方便攜帶出街。喺餐廳等食物嘅時候,俾和牛B消磨時間嘅。
 
 
 
另外,和牛B亦好鍾意玩黏土、泥膠,日本出嘅兒童黏土係好值得信賴,而呢款日本銀島天然無毒純米9色黏土(HKD59),有九隻色之餘,佢嘅成分仲只有小麥、米黏土、鹽及水,所以素材係天然成分,品質相當有保障。
 
**不過如果小朋友對米或小麥有過敏,就請先諮詢醫生後再使用
 
九隻色,可以整到好多唔同嘅作品。
好專心咁搓梗黏土。
 
日本銀島天然無毒純米黏土比泥膠更加好玩,黏度好夠,好容易塑形。
 
 
分享一下我嘅劣作~唔係好靚,但係我唔需要再上色,待風乾就可以當擺設啦~
 
 
 
下單方法超簡單
- 而BB Baby 嬰幼兒童用品落單方法都好簡單,只要喺你想要嘅貨品相片嘅post到留言 
(留意:店長為咗方便連線時統計數量,所以係唔接受inbox下單o架) 
- 當店長 讚好like 咗你哋嘅留言,即係代表你下單的貨品已經成功購買。
- 待店長回港後,就會inbox通知入數金額及入數資料
 
發貨期,快而準
仲記得有啲日本代購閒閒地要等兩個星期至成個月,但係BB Baby 嬰幼兒童用品嘅連線產品會喺店長返港之後,收妥款項2-3日就寄出件貨,而現貨產品2日內就可以寄出。成件事係快得好緊要,唔需要等到頸都長,就收到日本貨!!
 
 
BB Baby 嬰幼兒童用品
即Like Faceook及追蹤佢哋嘅專頁啦,最快4月又有日本連線啦。
 
--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()