最近搬咗屋,對於屋企嘅環境我同老公都有一定要求。
我哋期望屋企唔會再出現垃圾山,雜物太多,仲要往往貪方便就隨處擺放。
久而久之,亂堆積之下,屋企就會好似垃圾崗一樣。
 
每當招呼朋友上嚟,影響外觀之餘,仲會難以找尋物品。
 
既然係咁,由生活習慣開始改變之餘,仲要配上好用嘅收納用品,先能夠有助我解決呢個垃圾崗嘅問題。
 
其實而家我嘅重災區,係和牛B嘅玩具房。因為和牛B嘅玩具實在太過多,每一次和牛B玩完玩具我哋都會提佢執玩具,佢係有執嘅。不過,間房仍然好似打杖一樣咁亂。
 
和牛B鍾意玩微型玩具、車仔、積木等。
 
ES002系列一套有4個Size,重點係透明袋,可以清楚睇到放咗啲乜入去。
套裝最細嘅袋大概A5左右,剛好將彩色寶石全部袋好,而另一個就可以將Thomas & Friends系列玩具袋好一袋,整齊好多。
 
ES002 Combo 一套有4個,4個都唔同Size,HKD115/4個裝。
 
玩具車,Peppa Pig嘅figure玩具公仔都超級多、唔同系列嘅積木又有,唔想再散修修,就唯有分開唔同類別放晒入袋。要玩車就拎車個袋,唔會通處都係。
 
TH008S 一套有3個,3個一樣Size,HKD125/3個裝。
 
 
TH008S & ES002 Combo 收納好之後,放回書櫃到,幾整齊,同埋容易搵到。
 
 
除咗細件玩具多之外,唔大唔細嘅玩具都好散亂,亂擺仲會好惹塵。
所以我用咗ZP001L(HKD45/個)系列嘅袋收納散亂嘅中大型玩具。
 
 
煮飯仔玩具和牛B亦都好多...之前用一個盒仔入住,不過個盒已經唔夠放同埋紙盒質地容易爛。所以我哋都用咗ES003SH(HKD55/個)系列,將所有食材放晒入去,又方便拎又容易睇到。
 
 
整理好之後,除咗整齊咗之外,亦好方便和牛B繼續拎嚟玩。
 
 
來到轉季衣物,一家三口啲衣物都好多,呢到只係和牛B嘅轉季衣物同被舖。
其實每年轉季我都好頭痛,一定要入好幾包紅白藍,但入好袋之後又唔知呢一袋入咗啲咩衫。到第二年轉季又要摷到亂晒龍先執好個衣櫃,花嘅時間真係好多呀!
 
ZP003M & ZP001XL
 
整理好,放返入衣櫃都整齊咗好多。同埋我可以清楚睇到每一袋入咗啲咩衫入去,方便我下年轉季收拾。
 
 
其實高清收納袋,除咗係我屋企收納嘅好幫手之外,仲可以作為我外出用嘅整理收納袋。
 
和牛B未完全戒片之前,我都會高清收納袋將尿片、濕紙巾、Cream、消毒搓手液袋埋一齊,方便好多。因為有時拜託老公幫手拎尿片出嚟,佢都可以清楚見到,唔需要再問我幾次。
 
ES002 Combo 一套有4個,4個都唔同Size,HKD115/4個裝。
 
仲有和牛B嘅外出遊戲包,等佢喺餐廳等食嘅時候可以解悶。
 
ES002 Combo 一套有4個,4個都唔同Size,HKD115/4個裝。
 
有咗高清收納袋之後,放咗啲咩入去,真係一目了然。
質地亦好好,唔會擔心擺一年啲膠就會變硬、爛,同埋重點就係無臭膠味。
 
網上落單,超容易,付款方法亦非常方便。
- 銀行轉賬/ATM 
- P2P手機轉帳「PayMe」(任何香港銀行戶口適用,無需手續費) 
- 貨到付款 (豁免手續費) 
- Paypal/信用卡 (需收取總金額之5%手續費)
 
送貨方式: 
- 速遞至工商區/住宅及偏遠地區 
- 到百寶袋王自取 (地址: 九龍觀塘興業街15號中美中心B座11樓1101室) 
- 順豐速運: 順豐站/ 順豐服務中心/ OK便利店取件/ 7-11便利店取件/ 順便智能櫃取件
 
每日下午4時前完成付款,第二日就會出貨。
 
【百寶袋王 Bagtory HK】
 
【讀者限時優惠】立即登入 訂購
優惠編碼: happyshare,即享9折優惠
買滿$500仲有85折。
優惠截至2018年5月14日(一)。
 
--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()