close
自從搬屋之後,和牛B終於有自己嘅房間「玩具房」又稱和牛B小天地。

稱得上小天地,入面當然就係有好多玩具、兒童圖書同埋佢最愛嘅公仔啦!!但小朋友有了自己間房,又係咪識得去保持整潔同整齊呢?

^ 超凌亂嘅房間,和牛B以為瞓過BB床,堆滿玩具。

而屋企有咗小朋友之後,所有佈置都變得童趣。

我好多時都好想買收納用品,但係對生活有要求嘅我,我都好想家居充滿童趣啲,等和牛B住得開心啲。

而收納箱方面,我比較喜歡有蓋款。
因為會比較整潔,同埋可以再高疊上去。

今次就等我介紹一下3 Sprouts 嘅長方形有蓋嘅貯物箱 ($330),有好多款公仔,超可愛呀!

^ 用3 Sprouts 貯物箱整理過後,房間整齊好多。

而3 Sprouts 嘅貯物箱,我主要放一啲唔常玩嘅玩具入去,毛公仔同埋雜項少少嘅玩具。


前排大台人氣電視劇「BB來了」一劇,入面都有擺放到3 Sprouts 嘅貯物箱
房間真係童趣、整齊好多。

款式真係好多,有11個款咁多,價錢為$330。

另外,仲有方形細小一點無蓋嘅貯物箱($220),我主要係用嚟擺放和牛B經常玩嘅玩具。


有成13個款揀,不過有部份暫時缺貨了…


其實除咗和牛B嘅小天地需要收納用品之外,客廳都好需要少量收納工具。
由於,我係在職媽媽,返工、放工、湊女、做家務都好忙…有時真係會懶咗,無咩手尾。

一返屋企,外套同袋都會亂咁放,久而久之就會有堆雜物山喺客廳一角。


而家用咗3 Sprouts  貯物籃 ($310),係咪整齊返好多, 無咁垃圾崗呢?


3 Sprouts  貯物籃仲有15個款式選擇,價錢$310。



和牛B沖涼最鍾意帶埋玩具入去玩,你哋又係咪呢?
但係玩具濕咗水,又保持唔到乾淨清唔乾淨,長時間濕住水嘅話就好容易滋生細菌。

所以,想佈置家居嘅同時又想確保乾淨衛生。
我就添置咗3 Sprouts 浴室貯物袋 ($220),讓和牛B諗起Baby Shark嘅鯊魚款。


3 Sprouts 浴室貯物袋仲配送埋貼牆嘅小掛勾,痴力超好,放滿玩具再濕咗水都唔甩。


有咗呢個貯物袋,可以幫和牛B養成玩完沖涼玩具要收拾好嘅習慣。


玩具乾咗,就可以放返好了。


總共有3個款式,價錢$220。


除咗屋企雜物整理收納之外,最近我哋換咗架新車。
車廂闊咗大咗好多,可以置物嘅地方多咗。
同樣都想保持童趣,我哋添置咗 3 sprouts 汽車椅背貯物袋 ($150),有6個格可以置物。

^ 可以放入濕紙巾、圖書、雜誌等。

仲有4個款式選擇,價錢$150。


訂單滿499元即享免費送貨* 
送貨時間約3 – 5個工作天

關於Kiddiwalk另一篇文章>>

【關 於 Kiddiwalk】

--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()