close

一直有留意和牛B嘅大家, 都知和牛B係有濕疹煩擾左就快6個月嘅BB。前排, Lucky, 得到瑞士寶寶送出2件日本專利嘅NANOMIX嬰兒衫仔俾悠悠B

 

 

呢件衫仔主要針對患有濕疹、敏感皮膚嘅BB穿著。

 

佢有6大好處;

1.   優良吸水性與計乾性, 保持身體乾爽

2.   恆溫物料, BB體溫作散熱保暖

3.   阻隔紫外線接觸

4.   抗菌消臭, 消除汗味

5.   彈性物料, 輕鬆做出任何動作

6.   平面接縫, 最小的肌膚刺激

 

和牛B滿月後便開始出現濕疹問題, 而且也頗為嚴重。嚴重時, 皮膚破損部分更會滲出一些水份。我也不能清楚判斷這些是膿或是甚麼液體了。總之就是, 看見都心痛。

 

收到NANOMIX內衣的時候, 即刻拎上手摸下件衫仔, 質地是輕滑透薄,透氣的, 唔焗汗質料, 而且有彈性的。就好似老公平時著嘅波衫物料一樣透薄舒服。款式係好似和尚袍仔, 係包腳嘅款式, 而且方便易穿~

 

 

但唔知係咪和牛B真係比較大隻~已經著70~80cm都有少少爆肌嘅感覺~其實彈性都幾好架~但係和牛B遺傳左爸爸嘅甲組腳~小腿位置就比較緊左dd~至於線口位, 全部都係向外架, 所以D線口同皮膚唔會造成磨擦, 所以冇出現紅敏情況~

 

 

著左一排, 我覺得配合搽Cream, 濕疹情況得以改善呢~我有少少貪心, 如果呢款衫仔, 有長袖我諗就會更加好呢~

 

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: 
chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

 

arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()