close

和牛B滿月至今, 已經一直被濕疹纏繞。之前已睇過幾個醫生, 得出結論都係話, 和牛B仲細免疫力系統仲未完全發育, D, 半歲之後會開始好D架啦。和牛B已經滿8個月大, 但係濕疹悵況依然係, 時好時壞。永遠往往皮膚紅敏、起粒粒同鞋十十嘅時間, 永遠係長過滑嘅時間。

 

 

最近, 和牛B直情開始周身痕, 抓到後尾枕都損晒, 一粒粒紅色之焦。其次重災區就係成隻手, 同對腳…

 


(圖)已經係冰山一角, 身體其他部分都係重災區...好心痛

 

每次沖涼知道除晒衫都會即刻抓, 你唔俾我抓腳我就抓手, 唔俾我抓手抓腳, 咁我就抓肚Dum。見到咁嘅情況, 沖涼都要戴手套到換片嘅時候, 一知道除左褲仔又係即刻抓大脾膝頭, 總之平時遮住嘅地方就要即刻抓戴左手套都要抓唔俾我抓腳, 咁我就到塊面好痕要捽面面仔一捽就會紅晒同埋起粒粒…

 

好心痛一直試不同嘅Cream…以為OK, 但係原來唔work ga…

 

 

和牛B已經去到, 何時何時, 都會再不停抓痕

 

 

其實, 我已經試左Cream 自家母乳CreamQVCetaphillOilatumMustelaPhysiogel…但係, 我唔想用偏坊, 因為好耐以前和牛B仲細, 試過用金銀菊, 佢敏感到成身紅晒起晒一噠噠, 好似被火燒傷左一樣! 所以我唔敢再亂試o個刻真係心如刀割!!

 

我同和牛B要努力!! 一定冇好返!! !

 

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()