close
以前細個嘅時候,玩嘅玩具都好簡單,好便宜,無乜科技可言。但而家呢個年代,小朋友玩嘅玩具就真係好唔同,我自己唔主張俾和牛B玩同睇太多手機、睇太多YouTube。
 
 
因為太吸引啦,開咗個頭就真係返唔到轉頭。所以我都儘量搵好多有趣嘅玩意俾佢,今次我就上網搵返紙公仔嘅模版,打印出嚟再自己剪返出嚟俾和牛B玩。結果佢真係好鍾意,好開心。
 
IMG_3456
 
而Sailormoon近年Hit返,就即刻勾返起我嘅回憶同少女心。
 
Sailormoon嘅紙公仔,我細個嘅時候都有玩過o架。
不過已經絕咗版,市面係無乜機會買得返。
 
誰知,俾我喺網上面搵返佢哋返嚟呀!!
 
齊晒齊晒!! 有月野兔、小小兔、水野亞美、火野麗、木野真琴仲有愛野美奈子!!!
 
 IMG_3401 
 
其實喺搵到Sailormoon紙公仔之前,我係搵到另一啲嘅紙公仔模版。我用咗210g厚紙印,不過都係唔夠硬淨。
 
IMG_3309 IMG_3314 IMG_3315 
 
俾和牛B玩咗都無5分鐘,個公仔條頸就斷啦~
 
IMG_3320
 
【紙公仔模版下載】
 
所以再做Sailormoon紙公仔,我喺打印後,再喺上面加一層膠紙,底部再托一層卡紙。
**唔過膠原因係,公仔要預先剪好,過完膠又要再剪一次,工序重複咗,製作時間就會多咗。
 
IMG_3407 IMG_3408 
 
為咗和牛B第二朝有得玩,開夜車大概1小時就完成晒啦~
 
IMG_3409
 
第二朝和牛B見到超級開心呀!!
 
IMG_3465
 
紙公仔真係好孩子最愛,因為可以幫公仔不停換衫,紙製帶出街都好輕便。
 
 
【Sailormoon紙公仔模版下載】
 
除咗Sailormoon之外,我仲搵到百變小櫻同埋小魔女Do-re-mi。

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()