close

雖然我手手腳腳睇落都好瘦,但其實我最需要Keep同瘦嘅地方就係Pat Pat同埋肚腩位置。

 

食飽嘅時候,個肚腩直情好似有咗BB 34個月咁

 

減肥第一時間,會諗到做運動同埋節食,兩者對我嚟講近乎無可能。

 

因為每日又要返工、又要湊和牛B攰到不堪,做運動嘅動力係「0」。

節食,食少一餐我真係會餓到暈同埋無晒動力。

 

而閨密之間,我哋最常聽到同講嘅就係

「又肥咗啦,我要節食減肥啦」;

「真係要食少啲嘢」;

「食埋今餐,下餐先再減食啦」

 

呢幾句說話,係咪耳熟能詳,成日都會聽到呢??

 

唔想節食,又想修身,最近和牛媽媽就再試飲「止肥酵素」。

每日早餐前或睡前飲用「止肥酵素」,佢有效60%阻隔澱粉質吸收,減少油脂吸收並排走肥油。每星期仲可以提高排毒次數2*,清走宿便就可以清走假肚腩。


成份含有66種蔬果精華,提升代謝排毒瘦身,仲可以快速消脂,亦含8種乳酸菌複方,維持腸道ph值及清走宿便。

消除水腫之餘,仲可以促進腸胃蠕動


仲有韓國專利成分幾丁質聚寡糖,能夠減少油脂吸收,同時吸附油脂,再把油脂連同糞便排出體外,做到真正「隔油」嘅功效

 

沖調方法好簡單

60ml冷開水或40c溫水沖調。


連續飲用7日,如果想加快見效,可於第2個星期開始,每日2

止肥酵素同一般藥物的藥理作用完全唔同,佢係體內營養素嘅一種,可以長期食用。

最緊要佢唔會好似坊間減肥藥,食完會有肚瀉現象,令身體脫水。

 

我飲咗大概1星期,無減食無做運動情況下,我輕咗1磅左右,而腹部都平坦咗少少。

一盒12包,獨立包裝細細包,可以方便我帶出街,喺每餐前飲用,有效阻隔60%澱粉質吸收,咁我就可以好放心咁大魚大肉了。


銷售點:屈臣氏
--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()