close

成為媽媽之後,真係每一日都好忙。

但再忙都好,真係唔可以懶!

平日返工,我一定會花少少時間化淡妝先出門。

因為唔化妝,我嘅外表就會顯得好唔精神同埋好殘。

 

我比較少出去做Facial,因為唔想少咗時間照顧同陪和牛B

就唯有平時夜晚做好少少護膚,最近做美容嘅朋友介紹我用 韓國護膚品Mediv

佢有一系列嘅美容產品,今次我主要同大家介紹Mediv 面膜安瓶精華液純露面膜霜
 
 
而我今次都會分享我用Mediv成套護膚品前後嘅比較,效果真係好顯著!

 

:
首先,我先潔臉後,就開始用Mediv嘅「egf修復面膜(Paper Mask)

egf修復面膜好水潤,氣味方面唔係坊間嗰啲刺鼻嘅香料味道,係淡淡嘅花草味,呢種味道係來自積雪草嘅。面膜內含有積雪草成分,佢主打修復,就算嚟M前爆瘡都可以照敷,因為積雪草成分有效加快皮膚修復速度。

面膜嘅水潤情況,係能夠Keep到第二、三日,比起之前更上妝,妝容更貼。

 

而面膜嘅大小都好適合我,我平時唔係經常敷面膜。係因為好多時啲面膜嘅尺寸都偏大,完全唔適合我用。


呢款面膜好Fit我面型。

貼好egf修復面膜後,靜待20分鐘,唔需要洗面。

 

輕輕按摩全臉,讓面膜嘅精華徹底吸收。

面膜含有大量egf及積雪草等修復成分,促進皮膚細胞的增殖分化,從而以新生細胞代替衰老及死亡細胞,快速修復皮膚,癒合皮膚傷口。並含有尿囊素,可增加皮膚亮度,抗氧化等。

面膜亦可以每使用,皮膚保持健康狀態

 

 

:
然後,再用Mediv嘅「細胞再生安」精華,將精華塗勻全臉,按摩全臉至完全吸收。

 

佢係泵頭設計,輕按就可泵出精華液。

搽咗上面,好快吸引,唔黏笠好清爽。

 

Mediv嘅「細胞再生安」精華冇加入化學增稠劑,所以質感較水狀,亦易於吸收,就算搽多咗都唔會有擦膠碎捽出嚟。

一支細胞再生安瓶有成100ml,相比起坊間大品牌嘅爽膚水更加抵用
而一支細胞再生安瓶足夠我用兩至三個月,好襟用呀!

 

細胞再生安精華含有玫瑰提取物,egf,棕櫚酰三肽、鳳仙花提取物、野薔薇果提取物等,極易滲入皮膚,促進細胞再生與長效保濕 ,增強皮膚彈性及免疫力,強化肌膚屏障,促進皮膚新陳代謝,可有效幫助老化肌膚與敏感肌膚

 

 

步驟三:
再用埋Mediv嘅「有機大馬士革玫瑰純露(美白精油),塗勻全臉,按摩全臉至吸收。

仲有改善皮膚老化及暗沉、提亮膚色

淡淡嘅花香味,唔刺鼻,好快就吸收。

 

有機大馬士革玫瑰純露配合黑珍珠抗氧化面膜霜使用,效果更明顯透亮白潤

其實有機大馬士革玫瑰純露」仲可以至全身,因為身體嘅皮都會有乾燥嘅情況。
可趁沖涼後,皮膚濕潤滴幾滴美白亮膚精油,精油以玫瑰天竺葵、玫瑰、茉莉為主要成分,可以促進皮膚血液循環、緩解膚色不均、改善膚色暗黄等

 

步驟四:
然後用埋Mediv嘅「黑珍珠抗氧化面膜」,呢款面膜霜敏感肌都啱用。

 

記得要將面膜霜厚敷,靜待20分鐘洗面,基本Mediv護膚程序就完成。

 

完成以上步驟,可以做返平時嘅護膚就搞掂~

洗完臉之後,我即時感覺到皮膚有抗氧化效果。皮膚明顯比使用前白淨咗,膚色均勻咗,睇落仲精神好多添呀。
皮膚滑咗之餘,仲有緊緻感。

我今次係第一次用,就有效果,相信持久使用,效果會更加之好。
 
^ 使用前
 

^ 使用後

用完之後,真心覺得臉部肌膚無咁暗啞同黃氣,睇落精神Sharp醒好多,素顏見人都無問題啦~

 

 

黑珍珠抗氧化面膜含有角鯊烷,桑樹皮提取、 乳酸桿菌發酵產物等成分,修復肌膚,美白抗氧化的作用。美白提亮膚色同時,給予皮膚溫和修復與再生,敏感肌膚也可以用美白產品。

 

Mediv嘅產品亦好夠水潤,補濕亦好持久,瞓醒都唔會覺得皮膚繃緊。

化妝仲比之前貼返,唔會咁容易浮妝添。

 

https://mediv-skincare.com

 

https://www.facebook.com/mediv.hkg

 

 
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()