close

 

今年妹妹3歲生日,我哋決定同佢去Staycation慶祝生日。
由於妹妹好鍾意Moana,所以我哋為咗配合主題。
 
就揀咗去迪士尼探索家度假酒店玩返2日1夜,其實陀住妹妹嗰年,我哋都住過一次。
唔知隔咗咁多年,又會唔會好唔同呢?
 
^ 迪士尼探索家度假酒店大堂
 
今次係爸爸負責訂酒店,訂蛋糕。
【關於蛋糕清單:】
 
*Moana角色主題的生日牌,係我自己整的,非酒店提供*
 
首次使用KKday APP訂購,輸入優惠碼「APP15HK」即減$15
 
房型都係官網上看到嘅款式,我哋高層望園景。
 
 
事隔三年再嚟到,酒店依然新淨、舒服。
 
^ 我哋亦有向酒店要求加床欄,check in後再有職員幫我哋加上床欄。
 
 
^ 浴室係花灑企缸,化妝間就係開放式嘅。
 
^ 個人衛生用品 (牙刷、化妝棉、棉花棒套裝都在小鐵盒入面)
 
仲有妹妹嘅生日小禮物~
 
 
 
 
今次係俾生日驚喜妹妹,所以同老公前後腳。
佢先取房間匙咭,跟住我就同和牛B上房佈置。
 
Moana魔海奇緣嘅主題,配上探索酒店嘅風格,真係好夾!!
 
 
另外買咗啡色氣球,再畫出椰殼海盜 (Kakamora) 樣貼上氣球~
 
 
一切準備好,就換返爸爸上酒店房俾終極驚喜~
爸爸換上魔海奇緣入面Maui服飾,一開房門就見到Maui啦~~
 
妹妹見到之後,著住Maui衫嘅爸爸~
有少少受寵若驚 (哈哈)
 
 
開心拆禮物嘅妹妹~
 
 
 
 
 
我哋於酒店訂蛋糕,仲可以拜託酒店員工在我要求的時間,將蛋糕送到酒店房間。
又係一個超級驚喜嘅生日慶祝環節~
 
 
每次住酒店,兩個女指定要睇嘅迪士尼卡通片~
 
 
我哋鍾意帶小朋友嚟呢到Staycation,係因為酒店本身都有好多適合小朋友玩嘅免費設施。
重點係,我住「迪士尼探索家度假酒店」都可以憑房卡去到「迪士尼樂園酒店」入面免費玩。
 
入住酒店記得要mark實酒店入面嘅 [ 活動時間表 ]呀,我哋當日去咗酒店活動玩。
超級驚喜,我哋係唔知道原來有迪士尼朋友同我哋一齊玩同埋影相留念!!
 
「迪士尼探索家度假酒店」入面小朋友必去嘅一定係2樓嘅 海底奇兵小天地,呢個係一間Playhouse嚟。只要係酒店住客,就可以免費玩。
 
**進入遊戲室記得要除鞋及穿襪子**
 
 
不過要留意開放時間,同埋要預早等候。因為每場都有限人數,如果人數爆滿,就唔可以入去玩㗎啦。
 
(相片只供參考,實際開放請留意酒店公佈)
 
遊戲室入面,有動有靜,亦有幼兒玩樂區。
有簡單嘅繩網陣、滑梯、遊戲場、電影放映等。
 
 
 
 
 
 
當日仲有池畔樂遊遊酒店住客活動體驗(免費),活動於雨澄泳池側舉行。
 
 
由酒店職員帶領住客一齊跳舞玩遊戲,最意想不到係!!
會有迪士尼朋友現身同大家玩遊戲及影相留念呀!!
 
 
 
 
 
 
 
超有度假風的酒店園區。
 
 
酒店園區入面,仲有自助腳踏高卡車體驗活動。
 
 
 
酒店戶外區都會擺放成人及兒童蚊怕水供住客使用,非常窩心呢!!
 
 
迪士尼探索家度假酒店入面有3間餐廳,雲龍軒、芊彩餐廳及星航圖咖啡廳。
我哋當晚到了星航圖咖啡廳晚餐,餐廳係自助形式,先付款落單,再自己取餐,自己搵位。
 
不過,當日人唔多而且我哋都早食晚餐,所以好多位。
 
 
我哋點咗肉食大王Pizza、一份兒童餐及一份韓式辣醬蜜糖雞餐。
 
 
^ 兒童餐
 
^ 肉食大王Pizza,好味!! 不過pizza邊比較硬身...
 
套餐附送的南瓜湯,超級大碗!
 
由於太肚餓...都忘記了影韓式辣醬蜜糖雞餐~
 
另外迪士尼探索家度假酒店入面亦有精品店,仲有最近人氣超Hit嘅LinaBell影相區。
 
 
精品店旁仲有免費遊戲區,免費任玩。
 
 
而我先前都有提及過,只要係其中一間迪士尼酒店住客。
都可以到另一間酒店免費體驗、享用設施。
 
現在就分享我哋去到「香港迪士尼樂園酒店」遊玩~
 
 
迪士尼朋友太極班都係酒店朝早的活動,都係名額有限,先到先得。
 
首先會由酒店職員帶領大家耍太極,學好招式後。
迪士尼朋友就會現身同大家一齊耍太極及拍照留念。
 
 
 
位於「香港迪士尼樂園酒店」嘅童話天地(一樓),都係一間Playhouse。
入面主要係靜態遊戲,玩具廚房、娃娃屋、電影放映、幼兒玩樂區、圖書、填色遊戲等。
 
 
同樣需要留意開放時間,同埋要預早等候。
因為每場都有限人數,如果人數爆滿,就唔可以入去玩㗎啦。
**進入遊戲室記得要除鞋及穿襪子**
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
同樣亦設有自助腳踏高卡車體驗活動。
 
 
 
而酒店園區內,仲有戶外兒童遊樂場。
不過當日落過雨,設施都濕晒,我哋就冇玩到了。
 
 
話咁快又渡過咗2日1夜嘅生日假期,想同小朋友慶祝生日也可以考慮哦~
 
首次使用KKday APP訂購,輸入優惠碼「APP15HK」即減$15
 
 
============================

 

記得Follow埋我哋Facebook、MeWe同Instagram呀

https://www.facebook.com/80smami
https://mewe.com/p/和牛b的成長日記
http://www.instagram.com/wagyubmami/

============================

和牛B & 和牛媽媽 YouTube Channel 
https://www.youtube.com/c/Wagyubmami

============================

arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()