close
我跟我的隊長先生2012年年尾結婚,計劃好結婚後一至兩年左右才有小朋友~
 
終於, 我在上星期日, 2014年9月14日晚驗到自己有BB!!!!!!
 
其實自己早在驗孕前一兩星期感覺到唔舒服...
我覺得追完車小腹有點痛...又或者是吃了生冷食物, 小腹又是會感到痛.
而驗孕那晚, 跟開始感到有嘔心感覺...
或者是自己心理作用吧!
 
講返看到驗孕棒結果的一刻!!
真的想大叫出來!! 但當時第二條線真係較淺色一點!!
所以自己也在懷疑...到底是否係真的?!手都震埋~~~!!!
 
放耐左之後, 兩條線一樣深色啦..所以我都幾肯定係有~
 
*我建議用曼秀彌敦,因為見好多人話都係幾準幾好的~
價錢大約$60左右.
 
所以第二朝即刻去左診所到驗多一次, 即刻知~
醫生話我知~我有左大約5weeks~
預產期係15.5.2015
同我同一個月生日~加埋母親節XD
相信我老公會好開心, 因為一次過慶祝XD
 
好想分享一下呢個網~
對準媽媽真係好大幫助~可以知道BB每個星期有咩轉變
 

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()