close

首先, 我好開心可以有機會參與BB威寶嘅試用活動, 等我有機會試多個牌子, 有一個比較。而我本身係正在使用Nuk嘅嬰兒衣物液同埋奶瓶清潔液

 

 

 

 

而家等我將威寶嘅產品介紹資料, 分享俾大家睇下, 然後就到我嘅用後分享啦。

 

BB威寶嬰兒衣物濃縮洗劑 通過權威測試, 證實潔淨功效顯著並有效除菌超過99%, 不含刺激皮膚成分, 百分百天然可靠, 特別呵護寶寶的幼嫩肌膚。配方溫和, 手洗機洗均可使用。

 

ü 成分天然,用得安心

l   無磷配方及採用美國優質天然表面活性劑

l   環保配方,可自然分解

 

ü 不刺激皮膚,百分百安全

l   不含漂白成分、螢光增白劑及色素

l   通過皮膚刺激性測試, 對嬰兒皮膚絕對安全

 

ü 有效除菌超過99%

l   抗菌配方, 有效去除超過99%的金草葡萄球菌及大腸桿菊等衣物上的常見細菌, 同時能防止異味

 

http://swipe.com.hk/swipe/baby/ClothingWasher.html

 

衣物濃縮洗劑相對N牌較杰身少少。都係透明嘅, 至於香味方面係比較淡味嘅~我覺得幾好, 太濃味的話始終擔心引致BB鼻敏感。除此之外, 泡泡方面唔會太多, 太多泡泡會擔心手洗洗得唔乾淨。洗衫我試過手洗同埋用洗衣機洗, 用後, 比起其他牌子, 雙手唔會覺得好鞋, 所以唔傷皮膚嘅。而手後過後, 紗巾/衫仔都唔會巢蚊蚊。衣物Keep到柔順嘅效果。

 

BB威寶奶瓶及蔬果濃縮洗劑 -通過權威測試, 品質有保證, 除菌同時潔淨力強, 有效去除奶漬、果汁漬及油漬等。成分天然可靠, 為寶寶的食物及食具築起衛生防線。

 

ü 成分天然,用得安心

l   無磷配方及採用美國優質天然表面活性劑

l   環保配方,可自然分解

 

ü 不含有毒及刺激性成分,絕對可靠

l   不含色素、香料及刺激性成分

l   過水快爽配方減少洗劑殘留機會

l   通過實驗室經口毒測試。用於清洗嬰兒奶瓶及餐具絕對安全

 

ü 有效除菌辟味

l   除菌配方, 有效去除奶瓶上各種細菌並防止異味

l   用於清洗蔬果, 可去除細菌及農藥

 

http://swipe.com.hk/swipe/baby/VegeAndFeeder.html

 

 

650ml裝嘅packing係頂頭蚊起o個種蓋, 我個人會比較喜歡泵頭會方便D~

奶瓶及蔬果濃縮洗劑質地係水狀嘅, 同樣都係少泡配方, 唔需要擔心沖唔乾D泡泡。

香味方面, 真係好輕微, DD味。洗完嘅奶樽摸上去感覺係好爽嘅, 冇戴手套去洗奶瓶, 用後同樣比起其他牌子, 雙手唔會覺得好鞋, 所以唔傷皮膚嘅。

 

其實作為一個媽媽, 除左要返工好忙之外, 每日都會有好多野要清潔嘅。BB衫、BB奶瓶等。有時戴手套去洗真係好唔方便, 所以BB威寶嘅配方比較溫和, 唔會咁易傷手。我覺得用晒N牌之後, 我都會轉用BB威寶了。唔傷手, 用得放心同埋安心真係好緊要!

 

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()