close
分享一下我尋日去QE第一次產檢做左啲咩先~
由於係人生嘅第一次, 所以都幾緊張, 好擔心帶溜左覆診紙...又怕唔知帶溜左啲咩...
加上個時間都幾緊...佢1:30pm要去登記, 我請左下午1:00pm準時走. 好在QEo係我公司附近~
我生到上去都只係1:20pm
 
首先去左4樓四號窗登記,由於我上次冇帶我先生嘅身份證副本,所以要出示返登記。不過我先生都係收工趕黎佢未到...所以又要等佢黎左再後補~~

另外, 頭先所講, 我先生尋日都有陪我去嘅,見助產士o個時都要出示先生身份證,所以我諗如果先生唔得閒出席,帶定身份證副本穩陣啲
講返個流程先,四號窗登記完之後會俾張黃色紙你.
1. 大堂檢查站-量度身高及體重 (會有姑娘幫你度高磅重, 完成後會俾D單張小冊子你)
2. 等候區- 產科服務介紹 (尋日有個助產士帶我地入房到一大班JM, 聽佢講解手上小冊子嘅資料, 同埋之後生o個陣想點樣止痛, 同埋會唔會先生陪產等等, 簡單介紹)
3. 大堂等候叫名- 作個別產前評估 (好快就嗌左我入去, 個助產士好細心問D野好details, 俾左d期我, 有唐氏篩查, 有我最想要嘅照結構, 同埋定期產檢個期我, 但由於我屋企人有糖尿, 所以我要做多個check糖尿嘅口服檢查期)
4. 本座二樓抽血室- 作產前血液檢驗  (袖人抽左5-6支血...見到都覺得腳仔軟...抽到手都麻痺晒...而家仲有D痺同埋痛...唔知點解)
5. 走得~~~
尋日嘅經歷大致上係咁上下啦~
整個過程包括等候, 大約2-3個鐘左右啦. 各位JM記得帶定外套呀
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()