close
上星期五去左私家醫生都照第二次照超聲波~~
今次好得意呀!! 因為BB長大左好多, BB今次有3.39cm (好細粒呀~~)
已經有手手腳腳~好鬼死幼架~超得意~
仲要係咁郁手郁腳~~第時...再大D要錫住媽咪~唔好踢得我咁緊要呀~~
同埋心跳正常~發發聲~好正呀!!哈哈~~
 
之後醫生話, 之前計出黎話11週, 但係佢依照BB SIZE, 佢其實只係得10週
所以預產期改左了~順延至21.5.2015
係就好了~~我都唔想BB同我一樣都係金牛座~佢係雙子都好~
都夾到我~
 
不過由於改左預產期, 所以要通知返QE, 睇下唐氏嘅期需唔需要變更
自己計過就應該唔洗~希望唔洗啦~
唔洗嘅話11月又可以見到BB~
之後12月頭又去返私家到照BB~~
 
好開心呀~~ 
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()