close
 
雖然...驗到我有妊娠糖尿~不過我其實好鍾意整甜品架~
我係鍾意整多過鍾意食~~
而家更加...就算自己食唔到, 都可以整黎招呼朋友嘅~~
趁住新年有dd時間~所以又可以整甜品啦~~
呢個甜品製作係快靚整~~唔洗用好多時間都做到架~
 
 

材料: (可做 18個 mini cupcake)
蛋2隻 
低筋麵粉 80g
朱古力粉 50g (我用左雀巢三花沖粉o個隻朱古力, 所以會多左dd)
牛油 120g
糖 60g (如果怕太甜所以將份量減少d)
果仁適量 (鍾意可以落, 唔鍾意可以唔落架)

 
 
做法:
1. 將牛油打至軟身,加入糖打勻。
 
2. 加入蛋打勻。
 
3. 將麵粉及朱古力粉隔篩入,輕手拌勻。
(其實可以預先將麵粉同朱古力粉撈勻先都得架~不過我就分開左~)
 
4. 拌勻至沒粉粒即可,不要過度攪拌,最後加入果仁。
 
5. 將麵糊倒入蛋糕模。
 
6. 放入已預熱之焗爐 180℃ 焗 20-25分鐘。
 
7. 置架上待涼,就可以入袋/盒送俾朋友啦~~
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()