close
我同和牛B都係甜品控,今次教大家做嘅呢款蛋糕,係用新鮮水果做主要材料嘅。食到食材最新鮮嘅味道,材料唔多,而且製作時間都好短,超簡單呀!!

香蕉杯子小蛋糕

材料:
香蕉一隻
雞蛋一隻
砂糖30克*
低筋麵粉60克


*香蕉本身都有果糖同埋香甜嘅,所以我落咗30克糖就比較甜,所以砂糖份量係可以再減少啲嘅。

做法:
1.香蕉磨蓉備用

2.將砂糖倒入雞蛋

3.用電動打蛋器打至企身

4.將香蕉蓉倒入 (3),再拌勻
 

5.低筋麵粉過篩,拌勻直至無粉粒

6.倒入杯子裡,放入爐180°C焗大概15分鐘就完成了

**每個焗爐的實際爐溫或會有偏差,所以再烤焗時要留意。


我嘅試食專員分享,覺得好味,但係佢話好甜呀  所以下一次再做的時候,我會減糖嘅份量。
蕉味好香,就算磨咗蓉都會食到少少蕉肉。


其他食譜分享



--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()