close

年頭嘅時候, 我哥哥已經送左條BB揹帶俾我。

其實當時我都未開始爬文去了解揹帶架~
 
因為坊間實在太多類似嘅,有平有貴, 貴貴o係邊? 優點係咩?
平嘅係咪同貴o個D一樣呢? 其實我都完全唔了解, 因為我通常都係睇送食飯嘅人~
即係~要價廉物美~
 
不過揹帶, 我哥哥自己都做過爸爸, 我諗佢揀嘅都應該OK~
所以信佢架啦~~亦多謝佢送左份禮物俾我BB~
 
客套說話不多說~我哥哥送嘅係"POLBAN"嘅揹帶
呢款揹帶可以有3款唔同揹法~
 
 
而每種揹法, 有都指引話你知, BB大約幾多歲先可以咁樣用~
大家可以參考一下下面張相~
 
 
 
 
 
 
打開個實物影下相俾大家睇先~
我哥哥送左我最愛嘅動物紋俾我~~"斑馬紋"超正呀!!!
 
下面呢個係"WAIST CARRIER WITH POCKET" 
 
拉開前面好似腰包o個個拉鏈位, 入面仲有條揹帶~
 
 
另外呢個係"PADDED DOUBLE SHOULDER" , 其實就咁睇落去...似同原裝跟o個條一樣, 我仲未研究到到底係點?! 有冇人知~~
 
 
最後~~等隊長先生黎個親身示範先 好好練習下啦~~第時阿牛B靠晒你
 
 
 
另外, 分享返之前子維post 過 ge 新聞先~關於揹帶~大家要留意留意呀!!
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()