close

每個準媽媽,都好期待胎動嘅一刻~

 
最近和牛B嘅胎動愈來愈勁~今日佢o係我個肚入面玩左好幾次人浪~
 
終於被我捕捉到一次!! 拍左條片~分享俾大家睇下~~我嘅心情真係超激動!!
 
 

32週4日。和牛b喺我肚入面玩人浪?哈哈哈,啷呀,啷~

Posted by 80's Mami on Sunday, March 29, 2015
 
*拍攝於32週4天
 

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()