close
尋日36週5返左QE到做產檢, 今日個schedule都幾緊密~
去到正常都係驗小便尿爆, 上、下血壓, 磅重
 
之後就要去健康教育室有姑娘講解一次點樣餵人奶, 之前自己報過QE嘅母乳course, 所以就可以當溫習一次咁, 又有BB俾我抱~今次係金毛BB
 
 
抱BB餵奶, 最緊要抱成一直線, 要承托好BB pat pat, 貼緊自己個身肚腩對肚腩, BB個鼻尖要向住媽媽nipple, 要BB盡量含深D, 含多D乳房位, 如果BB只係含到nipple, 咁媽媽個nipple就會痛同埋好易損架啦, 記住啦~
 
另外, 姑娘話其實而家36週嘅媽媽都可以自己返去試下用手擠奶出黎, 不過唔好插太多試太多, 因為呢個動作其實都會刺激子宮收縮架。
p.s 由於我想BB 39週先出黎...所以我應該唔會試住
 
不過由30週開始, 好努力按摩胸部, 都覺得近nipple位都係唔夠軟林林…大家呢?
你地有冇為左順利餵媽媽奶而努力按摩??
 
除此之外, 仲有張notes仔俾我地睇下~
人奶媽媽最擔心就係BB一出世冇飽奶食, 姑娘尋日就話, 其實BB一出世唔會點肚餓, 佢地成日都要瞓覺, 所以最多食幾次奶, 所以唔需要太擔心, 而媽媽通常第2日會上奶, 要勤力D餵咁先上到奶。(加油!! 大家要有恆心!!初頭一定係好辛苦!! 但上到奶之後, 一定冇問題!!)
 
 
 
除左講餵奶之外, 姑娘仲講解返份分娩計劃書, 上次醫生又話今次產檢要交, 點知姑娘又話...生得o個時入院帶黎就OK....乜咁一時一樣架...不過聽完就更加清晰d~
 
聽完簡單講座, 就出返去等見醫生。
一入到房, 姑娘嗌我"除衫, 除褲瞓上床", 聽完呢句…我打左個凸同呆左幾秒
除左鞋企左o係到...之後再問一次"姑娘, 我係咪要除褲?" 之後姑娘行返過黎"係呀, 除左條褲佢瞓上床" 之後望住我除褲...o個刻我有種好尷尬嘅感覺…因為平時產檢都係除鞋瞓上床拉低條褲, 聽到「除褲」, 所以我以為自己聽錯,不過其實姑娘都見到盲目晒啦, 一日都唔知見幾多個。同埋我個腦即時諗…頭先等o個陣, 診症室道門上嘅醫生名係男定女?!!
 
 
之後我瞓好上床, 醫生就過黎, 原來係女醫生. 好彩咋!! 不過o個刻係男醫生我都冇得點....褲已除..right...幾尷尬都要扮冇野...
首先醫生就係聽左BB心跳, 問我BB有冇郁, 按下我肚仔。
之後醫生就話我知, 今日驗B鏈球菌, 所以要o係我陰道口同肛門口用棉花棒沾少少分液物去驗…
原來驗B鏈係咁樣驗!! o係陰道口取少少分液有DD痛...肛門就冇咩感覺...
 
之後又要去被人抽血驗...但唔知驗咩..
約埋期就走得lu...
 
想知咩係B鏈球菌,大家可以睇下下面篇Blog~了解一下~

陀B日記 - 甚麼是B鏈球菌

 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()