close
懷孕真係一個好得意嘅人生歷程,所以我覺得人生總要經歷一次嘅~
 
呢個旅程,真係有驚又有喜~而且每個人感受同經歷到嘅都好唔同~
 
我以前好唔想要小朋友,但係突然又好想生一個BB。
 
有左之後,本來同屋企人關係一向都好,有左之後話題仲多左,仲更加親密左添~
 
老公就唔洗講,直情愛護多左添,至於自己嘅體型上~
 
我一向係瘦底嘅,所以大肚對我黎講,係好得意~
 
因為未試過咁大個肚腩,仲要係識得玩音樂噴泉同人浪嘅肚腩~
 
而且體重都係,未試過直達3位數字,唔係有BB都唔會咁重。
 
去到懷孕期嘅尾聲,希望去到生得o個刻都都係順順利利,一切安好啦~
 
除此之外,我嘅得著係,因為懷孕有一份喜悅令我好努力o係esdlife到寫blog,
而認識左好多差唔多時期生BB嘅媽媽,可以不停交流好多心得,呢一樣野,真係好難得嘅!!
 
 
*未試過個肚咁大~~個肚咁多毛同爆青筋~~大肚dum與小腳板~
 
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()