close

有時政府野都唔係好差, 我第一次帶和牛B返健康院o個時, 健康院已經提供左一個服務for產婦。

 
第一次返去, 除左幫BB做檢查同健康紀錄, 約期之外, 仲約埋我做產後檢查。
 
個感覺都幾窩心呀~
 
終於, 上星期五我留低和牛B俾我媽媽湊之後, 我一個人去左健康院~個booking 9am
我8:45am就去到排隊登記, 去到佢俾左份form我填, 係簡單個人資料,另一份就係一份關於產後情緒嘅問卷調查。好彩...我係一個樂天媽媽, 一定係冇產後抑鬱, 所以唔駛姑娘同我follow up~另外, 登記處到仲問定需唔需要避孕服務添, 當時我答左唔需要~如果我話需要, 應該會有專人更詳盡同我講解~
 
之後坐左一陣等嗌名, 係見姑娘先嘅, 咁姑娘就會問一D問題;
 
1. 黎m未?
2. 有冇同先生行房, 有冇咩問題?
 
問完之後, 佢亦解答左我少少問題之後. 
就要量血壓, 同埋磅重~最後姑娘又醒左D小冊子同單張俾我睇~
 
搞掂晒之後, 又出返去坐低等嗌名, 最後係見醫生, 坐低都冇5分鐘就嗌我啦~~
 
入到去...又係~除低面褲底褲坐上床XD
 
生完之後, 都繼續keep住, 呆一呆? 係咪要除晒D褲? HAHAHA
除完之後就要上刑場一樣, 生完都仲係會對o個張有腳托嘅床有少少驚~
會腳震同無力架~~
 
個女醫生係之前睇和牛B o個個, 所以好親切~
 
醫生會用手指伸入去check 一 check, 仲讚我~好叻, 唔洗剪, 只係爆左1cm左右就生得到, 傷口已經好返架啦, 同埋縫得好靚~
 
咁...之後又走得lu...我諗只係逗留左20分鐘就走得lu~
是次服務係免費架~~
 
另外就係, 健康院原來都有提供到子宮頸普查服務符合資格人士費用只需要$100,好平呀!! 同埋我見到佢地仲有其他婦檢服務, 都係費用好平架~
 
今次再返去, 我諗最有用又係拎到呢份產後運動嘅小冊子~~
雖然生完之後算叫做好似以前嘅身型同埋體重, 但係...始終個肚都係鬆拋拋..又鬼核突呀~等我又再分享下係d運動啦~~女人真係千祈唔好懶呀~~
特別係我...我超貪靚
 
 
 
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()