close

5月12日生完之後,佢地即刻將BB俾我肌膚接觸一個鐘

 
之後幫我地影下全家幅, 對下BB資料 (BB性別, 出生日期, 出生時期, 重量)
 
終於安排落成病房了, 攬住BB 同自己D行李, 一齊訓床推去病房.
 
去到病房, 姑娘已經問你係餵人奶定奶粉? 我都幾堅持想人奶的, 因為健康D, 同BB關係close d, 又可以慳錢D, 第時出街都帶少D野~
 
但好多朋友同我講, 你幾想餵人奶都話奶粉, 唔係D姑娘會唔理你GA!!
就算你未上奶, 佢地都唔會理...仲會交低BB俾你, 完全冇得休息
不過聽完朋友分享...我都係好硬頸, 我堅持同姑娘講我餵人奶
因為我都未試過,唔識都即時有人教我丫嘛..
 
而且QE都係推崇母乳餵哺的, 落到病房, 姑娘話帶BB去檢查
量體溫, 打左乙型肝炎針, 同驗左血糖(因為我有妊娠糖尿,所以連累BB要日日被人篤腳板底), 點知BB血糖低左DD...體溫都低左DD, 不過體溫方面姑娘話少問題, 因為初生嬰好多都會有呢個情況, 另外血糖低的話, 餵左人奶都唔夠就要補奶粉(我ge case就餵30ml, 用杯仔餵BB飲, 唔好用奶樽, 怕BB適應左個奶咀, 唔再啜媽媽奶) 
 
而QE方針, 就係BB出世後, BB就一直o係媽媽隔離~等媽媽自己照顧返.
所以其實冇覺好訓架~我諗我每日都係訓左幾個鐘咋, 訓唔著, 二來唔知BB幾時起身,
但BB一路都好眼訓...我要整醒佢食奶都好有難道...所以...其實冇覺好訓ga
 
 
<初體驗>...
 
1) 就係埋身餵母乳, 人生第一次, 其實都幾擔心自己到底有冇GA?
不過唔理, 每次姑娘問我識唔識, 我都會答想再了解清楚自己動作o岩唔o岩,
只要你唔怕醜, 佢地係好肯教你, 而且佢地見過大把人, 佢地又係女人, 唔好怕醜, 最緊要達到目的, 正確方法, 同埋有奶!! 當你做到, 見到BB食飽甜睡個樣, 就會好心滿意足!!
 
2) 第一次, BB喊得好勁唔停, 我試下餵奶餵完都喊, 抱坐"愛"佢都喊...
之後就發現原來瀨左屎...OMG! 完全唔識換片...
所以向姑娘請教, 姑娘都好有耐性咁教我...
D胎糞好似英泥咁!!! 一大PAD!! 
 
第二日BB被推去做聽力測試, 合格~正常
同日睇住BB被姑娘打卡介苗....肉都痛呀 
 
話時話...睇到呢個表好大壓力架...要自己記低晒所有野...幾時餵奶、換片都要填ga..
 
同大家講下, QE姑娘醫生係會做D咩嘅先
For BB
每日量體溫, 驗血糖(For妊娠糖尿媽媽ge BB), check你嘅工作表
隔日沖涼, 磅重
其他: 打針, 檢查, 見兒科醫生
For 產婦
每日量血壓, 派止痛藥(如需要), Check媽媽會陰傷口/開刀(如有), 惡露情況  
 
到底幾時先可以出院ga?? 
 
好似老人家一樣嘅巢皮腳仔~~~但係, 超可愛呀
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()