close

我係一個好鍾意做手作, 整手工嘅人, 所以我屋企好多雜物, 因為覺得樣樣都有用~。因此當我知道自己有左BB之後, 就已經好多idea, 好多野想整, 最初就整左一對鞋仔~好的適~當時都估, BB出世都應該著唔落~細到咁~所以而家變左件擺設~

 

 

 

至於兔仔耳枕頭仔, 其實我已經整左好耐。當我一針一縫嘅時候, 悠悠仲o係我個肚入面, 應該只有幾個月大~都未有胎動~

 

 

其實材料好簡單, 亦係好環保~ 我拎左屋企純棉嘅舊衣物洗乾淨剪左D布出黎, 一針一線咁縫呀縫,

同埋為免和牛B會瞓到頭扁, 所以我o係中間係唔落咁多棉嘅~

製作時間: 大約半日 (縫到眼都盲, 超攰~~~因為我用手縫, 我冇衣車&唔識用衣車)

 

 

由於整兔仔耳頭咁~所以個紙樣大約會係咁~如果鍾意, 對耳仔可以再大D都得~不過我覺得都OK~太長太大會好阻地方~

 

 

 

 擺左個枕頭咁耐, 終於用得上場了~

 

 

我同老公都覺得和牛B好似好鍾意個枕頭, 好舒服咁~

 

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: 
chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()