有時候, BB不停喊點氹極佢都唔收聲, 真係會摸不著頭腦, 唔知點算好~

特別係o係街o個陣陣, 遇到呢個情況就更加尷尬添呀, 始終小朋友喊, 佢自己都唔想, 而大人就更加唔知BB到底想要咩, 因為佢唔識講~

 

最近, 我發現有一個手機apps, ”Baby Sleep” , 入面有6種聲音 ( 風筒、洗衣機、風扇、水喉、吸塵機、o係媽媽肚入面嘅聲)。呢一個apps好好, 因為免費apps仲有6種聲俾媽媽用。有d apps只免費開放風筒聲其餘要俾錢先有, android都有類似嘅apps, 大家不妨試下download落黎旁身都好。

 

Search : Baby Sleep

 

 

除左6種聲, 每種聲仲可以set佢播幾耐~

 

 

正當和牛B喪喊o個時, 我就分別試下開左其中兩種聲佢聽, work, 即刻收左聲不特止, 佢仲裝下d聲邊到黎, o係到搵, 而我揀嘅聲就係風筒聲同埋吸座機聲~ 當你o係街o個陣, BB喊到唔停, 開住佢, 就可以讓BB靜止一陣, 收返聲, 順返條氣~

 

不過我最感興趣嘅係, 其實BB o係媽媽肚入面會聽到嘅聲係點~

大家可以聽下感受下~~~

 

至於, 用呢D聲令BB瞓覺, 咁我暫時又未試過~大家可以試下呢~

 

和牛B: 嘻嘻, 我不停喊唔停~搞到爸爸媽媽頭都大晒~

 

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()