close

因為我本身面部皮膚都比較敏感少少, 特別係冬天比較乾燥嘅時候, 臉頰部分特別乾燥同痕癢。有時就算搽左較潤嘅保濕Cream, 又會笠得濟。又想保濕同潤又唔想痴笠笠, 有時真係好難選擇。而且而家空氣指數長期都好高, 真係好擔心皮膚會受到環境、空氣污染而變差。

 

但係, 我用左La Roche-Posay嘅系列, 就做到我想要嘅又滋潤又唔笠痴痴。而且, 臨床實證La Roche-Posay係有抗污染功效架!

**於世界衛生組織建議標準高7倍污染環境下驗證, 有效改善:

-29%敏感反應, -69%肌膚粗糙, -100%肌膚乾燥

 

 

而家, 我每朝都會用抗敏潔面泡先黎做個大清潔同埋打好敏感皮膚個底子。真係唔懶得, 每次落五毫子咁大, D水將潔面乳推開, o係面上到打圈圈~成塊面會白雪雪。之後用水沖乾淨, 我覺得塊面好舒服, 冇負擔嘅感覺! 之後當然要搽返修護面霜啦~夜晚用抗敏潔面泡仲可以有效卸除淡妝添~

 

TOLERIANE FOAMING CREAM抗敏舒緩潔面泡 125ml

 

 

TOLERIANE ULTRA抗敏全效修護面霜, 佢就做到「又滋潤又唔笠痴痴」呢個效果! 佢係吱裝, 泵頭有得做返鎖嘅功能,擰一擰就可以鎖返個泵位, 唔需要擔心意外地吱出左d Cream, 好細心嘅設計~呢隻Cream質地比較杰身少少。我覺得呢隻Cream仲有緊緻提升嘅效果呢~亦有效舒緩及改善敏感皮膚。其滋潤成分高, 但係唔會笠痴痴, 用黎做妝前打底嘅Cream係絕佳嘅。

 

 

TOLERIANE ULTRA抗敏全效修護面霜 (滋潤) 40ml

 

做好妝前滋潤後, 就輪到UVIDEA XL CREAM高效隔離乳, 呢隻隔離乳係皮膚色嘅, 唔杰身, 比較稀少少, 所以好容易就推開, 落少少就足夠搽勻成塊面~而且搽完之後, 膚色會比未上妝前好睇返。而且好自然有時候我返工懶, 我直接用呢個隔離乳當Base咁用, 面色都已經好睇好多, 可以唔需要再花時間上foundation/BB Cream~同埋呢隻隔離乳係有SPF50, 仲有延緩色斑、細紋嘅功效~

 

UVIDEA XL CREAM (TINTED) SPF50 PPD33 PA++++ 每日高效隔離乳 (膚色) 30ml

 

等我教教大家, 正確嘅護膚步驟應該係:

每日早上: 先用抗敏潔面泡抗敏全效修護霜高效隔離乳

每日晚上: 先用抗敏潔面泡抗敏全效修護霜

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
 
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()