close

當我陀B嘅時候, 我都有d少病, 正所謂少病是福。之不過, 食西藥, 又驚有副作用對BB唔好, 但食中藥又怕藥材唔乾淨唔適合所以病親都係冇咩藥o岩食! 但係Touchwood, 我陀B O個陣算係好少病, 病親都係瞓足一日就正常返~睇醫生, 都係為求醫生俾張假紙我, 唔返工係咁瞓, 望住D藥煉一煉仙。

 

其實由陀B, 到而家餵人奶, 講真嘅, 我一粒藥都未食過。就算個頭好痛, 我都死忍爛忍點知

 

最近, 和牛爸又病左好唔好彩, 明明背住和牛爸嚟瞓覺、又冇親熱, 都被佢傳染左真係勁灰! 仲要撞正元旦呢個短假期, 有得霸住和牛B嘅日子先黎病, 激死呀!

 

我忍左咁耐有病都唔食藥, 唯獨是今次喉嚨痛, 我真係有睇醫生食西藥嘅念頭。咁好啦, 於是我踏大步咁去睇醫生, 睇完。由於要照顧悠悠B嘅關係, 我包藥都係放低左, 唔得閒食。好喇到我可以坐低食藥, 我先拎D藥出黎再望一次, ! 等我講一次我今次咩病先: 我有喉嚨痛、有鼻水、有輕微咳。

 

醫生知我餵人奶, 所以開左以下嘅藥俾我:

1.   止痛藥一包 注明:「需要時服」 (我喉嚨又未痛到就黎死, 我諗唔需要食)

2.   收鼻水藥一包 (食左會令人昏迷嘅藥, 我要照顧和牛B, 咁仲食唔食好? 定係和牛B你自己照顧自己啦, 媽咪瞓先)

3.   咳藥水一支 (我其實2個鐘先可能咳一次, 唔食啦)

4.   喉糖 (傳說中勁難食嘅oD)

 

老老實實, 我心目中, 喉嚨痛應該要有一包消炎藥, 但既然冇嘅話。我就綜合左我個人觀點後, 我最終都係擺低左包藥又繼續煉仙!

 

由於, 和牛爸係超級病魔, 所以佢放棄瞓大床嘅權利。所以和牛B就填補左呢個床位, 方便我照顧之餘, 又可以溫韾一下! 但留意, 因為我都病, 和牛B都有少少傷風, 但我唔想一己私慾令佢嘅病加劇, 所以我有少少變態我係戴住口罩黎瞓覺~唔知有冇人好似我咁? 個口咁臭焗住成晚~唔焗暈自己都偷笑~

 

 

 

但係, 我煉仙左一日, 我靠不停飲水, 我竟然好返晒!!! 但係超級病魔和牛爸病情就有點反覆! 老公, 你快D好返啦! 我同和牛B下半世都要靠你養架天父, 請您快D和牛爸一個強壯嘅Body!

 

 

有時候, 陀住BB, 又驚對BB唔好, 生完餵人奶, 又驚食左西藥對D奶唔好, 影響BB。你話喇, 做媽媽有時都幾慘, 乜都要驚住就住。但係又咁講嘅, 真係好病就要食藥, 只係我個人條頸比較硬, 所以先至成日煉仙。

 

點都好, 祝天下間嘅準媽媽、餵母乳嘅媽媽, 身體健康!!

 

備註: 其實大肚婆同餵人奶嘅媽媽係有藥食, 只不過藥力會較為輕微d ge~希望我嘅硬頸, 唔好為大家造成恐慌。

 

和牛B: 爸爸媽媽你地要快D好返, 和牛B運功先~媽哩媽空, 病魔捐山窿

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: 
chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

 

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()