close
一轉天氣,我嘅敏感皮膚又好容易發作,兩邊面頰會覺得好痕、同埋紅敏。至於和牛B就會濕疹發作,一撻撻紅敏同埋好痕。所以,要搵啱適合嘅護膚品、沖涼用品真係唔容易呀。

最近,我哋開始用Marine Elements 深海肌元,佢係由匈牙利原裝入口,係歐洲科研嘅護膚用品,提萃自法國嘅深海紅藻成份,佢能夠修復敏感肌膚,仲有助肌底吸收護膚品。除此之外,成份仲有海洋小白菊,海洋小白菊係帶有礦物質,有助舒緩濕疹、止痕、退紅敏!! 

而產品都係低敏,亦不含類固醇,所以係適合嬰兒使用。


*每次沖完涼之後我哋都會即刻搽,抹到八成乾,少少濕咁搽,仲容易吸收。

而我皮膚最乾嘅地方,除咗面之外,手手腳腳都好乾燥。所以沖涼我哋都轉用咗深海肌元嘅潔膚浴乳,一支500ml。


成份都係低敏配方,泡泡唔多,好快就已經沖乾淨,咁就可以減少流失水份啦。沖涼之後皮膚都依然好滋潤,唔會覺得皮膚好乾好緊。

而我最想分享嘅係Intensive Cream 皇牌深層滋潤霜,平時都可以用佢嚟搽勻身、搽面。但當和牛B濕疹發作嘅時候,初期我會喺濕疹患處每日搽3-4次,情況好轉就將次數減少至早晚各一次。

泵頭方便使用。

而家濕疹發作嘅地方,一般都係喺大脾位。真係work,隔1-2日,濕疹患處仲明顯淡色咗,有明顯改善。


皇牌深層滋潤霜嘅質地,比面霜較為杰、厚身少少,不過都一樣容易推開好潤但唔會好笠。


另外,我再試咗面霜。質地較為稀嘅,容易推開。沖完涼/ 洗完面之後,搽上面好快就吸收,夠潤而且唔會覺得好笠。真係啱晒夏天用呀,仲可以當妝前打底用。


購買方法 - Online又抵又方便
屈臣氏藥房部都會有售,不過,作為在職媽媽/ 放假湊住和牛B拎唔到咁多嘢嘅我,都係比較鍾意網購方便啲。HKTVMALL都有得買,但以我所知喺EcoBrands個網到購買嘅話,仲會有優惠添呀。


Marine Elements 深海肌元

#合作文 - 我哋用後,真係感到滿意才跟讀者分享

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()