close
今日如常地去QE嘅產檢, 本來booking係11am見醫生話驗B鏈球菌.
 
但尋日醫院突然打黎話改9:30am, 話照超聲波!!
呢個服務, 專為我呢D 被QE列為妊娠糖尿媽媽而設的.
 
去到都係驗小便, 量血壓, 磅下重, 之後就等姑娘嗌名入房照超聲波。
 
姑娘話胎水足夠, BB都正常健康嘅, 睇個size會係中上size!! (M-L size)
嘩~!! 我O個刻即刻忍唔住問姑娘...咁我咪會好難生囉?
因為我本身係瘦底...上次去私家,醫生話預計BB出世7磅(當時話係中碼BB)
而家話係中上size....咁係咪即係...7.5~8磅?!!
 
姑娘話, 都唔會好難生, OK ga, 你mount車邊唔算太瘦冇問題的!!
 
之後我再問姑娘...因為最近連續3日我都有間中覺得肚痛..
但有第一次似M痛, 第2、3次都係那住痛, 起雞皮o個隻
姑娘話, 應該係假宮縮, 如果係有規律性咁痛就要入醫院架啦.
 
**何謂規律性呢, 就係大約半個鐘一次, 之後愈來愈密
 
照完10點鐘到...坐到11點半先嗌我名見醫生
 
今次直接見醫生, 肚仔都唔摸, 唔聽心跳添呀
 
醫生又望我份功課(自己o係屋企驗血糖o個份功課), 之後我又再問一次醫生...因為最近愛兔過身, 爸爸過身我D情緒有D波動, 好擔心會早產, 所以問醫生有冇咩方法防止, 例如我訓多D有冇用? 醫生話我照計未必會早產嘅, 通常都38-39週啦. 呢一個問題, 我問之前o個姑娘, 佢話34~35週就算出世, 都唔算好細B, 都唔怕嘅, 訓多D都冇咩關係, 如果子宮頸要開你點都阻止唔到
 
而家唯有寄望BB唔想咁快出黎見呢個世界, 等我爸爸嘅喪事辦理好先出世...
我一家都希望BB會咁樣乖乖架.
 
所以唔敢再食D凍野寒涼野住...要hold hold先...
因為我唔想因為生BB/坐月而冇得送別爸爸嘅最後一程...
 
 
最後, 醫生話下一次要交分娩計劃書了, 即係想打針, 定係聞"笑"氣, 老公陪同之類嘅文件。但係B鏈又改左下一次先驗, 今次唔驗住, 亦冇講對上一次嘅驗血報告。
 
而下一次嘅產檢係2星期之後, 我仲以為會密D, 1星期就要返去添~
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()