close
尋日9:30AM再去QE做產檢, 今次係做唐氏篩查
去到登記要填一份超簡單問卷. 其實主要係問下你有冇發燒, 近呢幾日有冇病過je
 
填完交返俾姑娘佢就俾左份關於做唐氏檢查嘅同意書嗌我睇完簽返個大名~
&去候診室到等候照超聲波
候診室冇咩人等, 真係勁快...
我睇左四行字...就嗌我入去照超聲波啦~
 
入到去都係由姑娘負責的, 姑娘問左D簡單問題.
有冇食煙習慣, 有冇曾經懷孕過唔正常BB/流產
 
問完之後就開始照啦~~
好開心呀!! 隔左一星期!! BB已經有輪廓, 見到BB ge側面~~
有個鼻仔啦!! 超級開心!!
同埋可能仲早..BB今次冇郁手郁腳~
似乎仲瞓梗覺~~
 
BB 11週, 身長4.93左右, 頸皮厚度度左係1.XX, 喺正常範圍之內~
 
姑娘仲照埋BB個頭, 俾我睇到佢個腦部組織發展成點~好似隻蝴蝶咁~
手手腳腳都好正常~有手指啦~
對腳好正~香雞腳XD
勁得意呀!! 好想摸下佢~~
 
我諗個過程都冇超過10分鐘, 之後又出返去都冇30秒就叫我去抽血驗~~
 
機本上抽完血就已經走得~
好快呀!!
我諗我一個鐘頭多D就已經走得~
 
而家就等12月再去私家照一次超聲波了^^到時應該知道係囝囝定係囡囡~
 
其實我同老公都想係囡囡~因為痴身D~嗲D~
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()