close

陀左BB一段時間,其實一路最想知,除左BB有冇正常發育生長、四肢係咪健全之外~

最想最想知就係BB到底係仔仔定係囡囡~

喺我未成孕之前,我成日覺得第一個生仔就好啦~
因為第一個生女嘅話,好多時都似爸爸...我唔想囡囡似男人> <
 
但到我成孕之後,我就開始改變左想法,我想係囡囡!!
因為囡囡會嗲D痴身D,仲可以幫佢扮靚靚~
 
所以,喺兩星期前,即係16週o個時我去左私家到做產檢照超聲波~
醫生就話左我地知~~BB性別係男定女了~~~~
 
我聽到醫生講個結果出黎o個下,我揀直想嗌出黎~~
最後,我係好開心咁笑左出黎~~
係囡囡~~
 
但我老公當時個反應出奇地冷靜,仲問醫生點解睇到會係女~
醫生都答得好得意,因為有三劃同埋睇到冇何B仔同埋陰囊
 
我其實o個時已經沉醉左o係自己嘅世界~~超開心~因為會勁買衫仔呀~鞋仔呀~
扮靚嘅諗頭已經出晒黎~~
 
(p.s BB女好得斥~仲同大家say HI~~見唔見到佢隻小手呀?俾個5大家~)
 
(醫生一開始照BB o個時~BB o係到玩梗自己個肚dom~點知照多幾轉~仲打左個筋斗調左位~~阿女你真係好活潑呀~)
 
回到家嘅時候, 即刻諗返起, 我媽媽有留起我細個著過嘅2件BB衫~
好懷念~我媽媽保存左擺左廿幾年~一件係冬天一件係夏天~
冬天o個件應該唔著得~因為d質料變左了~
但夏天o個件, 我覺得BB可以著返~
係婆婆同媽媽送俾BB嘅一份愛的禮物~
真係好值得紀念
 
 
^
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
 
 
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()