close

由知道有左大約5週到而家, 真係不經不覺去到20週啦~~

 
期待已久嘅照結構, 我係返返去QE到做嘅~
因為我好好彩, 20週佢地有期, 所以我可以返返去做~~
如果唔係就要拎千幾二千蚊去私家到照架啦~
 
我個期係安排左喺下午返做嘅, 去到登記處姑娘俾左份簡單問卷我填,
同上次照做唐氏篩查o個份一樣, 都係問下你最近呢幾日有冇生病, 有冇出入境等等..
填完就可以去候診室到等.
都唔係太多人, 所以好快就可以去照.
去到政府醫院...最唔慣就係...D jelly係暖暖地熱熱地~!!
 
姑娘講得非常之詳細, 而且好慢~
照結構姑娘睇到BB手指腳趾都齊晒, 眼仔, 鼻仔, 咀仔都靚嘅, 冇兔唇
至於心臟方面, 睇唔到有心溜病, 冇其他明顯問題, 但姑娘話隱性嘅疾病照超聲波係睇唔到嘅, 另外大腦小腦都正常, 佢話好似粒花生咁, 咁就係正常係靚架啦~
BB嘅膀胱, 肝臟都係正常嘅
照完好安心~
 
<第一次見醫生嘅產檢>
呢一次係叫做正式產檢, 所以呢次要留一早第一篤小便拎去醫院到驗返尿糖同埋尿蛋白
驗完尿之後, 就要check上、下血壓, 另外當然要磅埋重啦~
 
咁磅完重之後, 又要坐低等一陣啦~
有一個姑娘嗌左幾位媽媽入一個課室到, 講解返今日檢查嘅流程, 講完完畢就會一個一個咁嗌我地出黎聽之前嘅驗血報告
1. 今早嘅一輪簡單檢查
2. 聽驗血報告, 領取診症咭
3. 見醫生作檢查 - 檢查胸、腹部檢查、check bb心跳
4. 預約下一次覆診時間 (如果係特別case會由醫生跟返/ 正常case: 可選到就近健康院做餘下產檢/ 正常case: 如果想跟助產士團隊可以同醫生講, 因為要睇下佢地有冇quota可以加落去)
 
1. 姑娘講返上次抽嘅血, 講埋血型, 德國麻疹有冇抗體 (好彩我有), 有冇愛滋病(我係冇嘅), 梅毒(我都冇嘅~), 我亦冇貧血, 所以bb唔會有機會患地中海貧血的~另外, 姑娘都講返上一次唐氏篩查結果, bb係1:5800個機會率, 所以機會率好低~所以唔需要再做進一步檢驗, 之後姑娘就派物張診症咭俾我, 呢張咭好重要, 所以唔可以唔見, 仲要隨身攜帶架~
聽完晒以上嘅報告, 我就要出返去等嗌名見醫生, 佢地有11間房, 不過現場好多人...我當時仲好擔心...唔知要等幾耐...點知等左都冇15分鐘, 就嗌左我入房啦~
 
2. 入到去姑娘就嗌我鬆開bra 扣, 瞓上產檢o個張床, 2邊仲有個腳踏, 瞓上去o個下...有d緊張同腳震~因為...都係唔清楚到底醫生會做d咩~~
 
等左幾分鐘, 醫生同姑娘又出現返....原來係男醫生, 我即刻打左個凸...有少少感覺到好尷尬...最終呢, 醫生係用聽筒聽下我心跳, 同埋問下我bb有冇胎動, 感受到未, 同埋用胎心機聽,bb心跳有1分鐘150下, 醫生話正常~
之後著返好件衫, 醫生就幫我安排到跟返qe嘅助產士~~ 超開心~因為我都想跟返qe助產士團隊, 因為都打算o係qe生, 有一班助產士跟住, 我覺得會好安心, 而且大家都將會有機會熟絡~佢地會更上心~
另外,如果想去QE物理治療中心搞嘅孕婦運動班, 可以叫醫生寫返張referral letter, 落返去一樓辦手續就得架啦~~ 
 
之後呢, 就出返去預約下一次嘅覆診日期~
關於: 物理治療中心孕婦運動班
佢有2堂, 日子都係睇佢地嘅, 不過o個個登記姑娘都幾惡死...好似你得罪左佢咁...所以佢話咩你就咩啦...自己就時間去上...
咁上兩堂total要$160左右. 分開2次俾金錢架~
試下都冇壞~最緊要有幫助~^^
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()