close

唔經唔覺…佗到咁上下, 我已經第8個月lu

由於我係一個毒媽(係我自己俾自己嘅稱呼)~~何謂「毒媽」~~o係佗和牛b呢段時間, 我係又唔戒辣, 又食薯片, 又食煎炸食物, 真係唔毒唔食嘅孕婦~
 
所以去到清胎毒呢part, 我真係好緊張!! 我唔想bb出世皮膚差成面暗瘡, 於是我不停上網搵好多資料黎睇~~
 
不過, 網上嘅講法個個都有d唔同, 有d就話7個月就要飲白蓮鬚, 有d就話8個月, 又d就話33週先開始, 有一個最中肯就係話~~最好問清楚中醫師你係熱底定寒底
 
我呢最初諗住29週開始架...因為驚自己太毒 最後問左d生過嘅媽媽, 佢地話一般34-36週開始清, 太早怕BB未夠大隻, 有咩事見紅入院咪仲衰…咁我而家就諗住可能33週始開一星期飲一兩次腐竹蛋糖水,人地話飲得多腐竹bb會白白滑滑架~同埋因為我要返工, 所以煲腐竹蛋糖水, 似乎係最快捷方便~~不過由於我妊娠糖尿, 所以我全部糖水類都要飲好清淡嘅~ 其實西瓜都得架, 不過西瓜糖份比較高, 要小心為妙
 
至於, 如果有準媽媽係雙腳有水腫問題, 可以飲紅豆水, 佢有助消腫架~下面有個食譜教大家點樣煲~都幾簡單架, 但我就未飲過...唔知係點, 但唔好理啦~~最緊要有功效!
 

腐竹蛋糖水

材料:

5-6 ,

腐竹2大塊,

冰糖適量

雞蛋2

做法:

腐竹清洗好後, 大火煲十分鐘, 改用小火煲45分鐘至一小時, 下冰糖煲至溶化完成.

 

紅豆水

材料:

水、紅豆

紅豆:=1:21:3

做法:
1.煲滾後,加入紅豆、立刻關火,蓋上鍋蓋。
2.紅豆悶泡約20~30分鐘,不加糖,將紅豆撈出。
3.紅豆水裝瓶放涼當開水喝。

【功效】
去水腫

 

桑寄生蓮子蛋

材料:

桑寄生 1

蓮子 1

雞蛋 2

片糖少許

做法:

將雞蛋煮熟剝殼,桑寄生放入湯袋,加66 碗半清水及蓮子,煲滾後收慢火續煲 2 小時,加糖調味。

【功效】
強壯筋骨、補肝壯腎、養血祛風及安胎催乳的作用

 

白蓮鬚糖水 (助產及有助清胎毒)

材料: (1人份量)

雞蛋1

白蓮鬚$5 (一次份量)

清水5-6

兩粒 冰糖/片糖(選其一)

適量

(冰糖=, 片糖=解毒)

做法:

1.先將生雞蛋(連蛋殼)洗淨, 備用
2.先加清水入煲內, 再加入生雞蛋(連蛋殼)+白蓮鬚, 用大火煲滾, 後轉用慢火煲25分鐘, 取出雞蛋用清水浸冷, 然後剝殼, 備用.
3.撈走全部白蓮鬚, 放回已剝殼雞蛋及加入冰糖/片糖(選其一) 調味, 再用慢火煲10分鐘,

【功效】

l   固澀 ~ 白蓮鬚乃蓮花的花蕊, 性平味甘, 有固澀(即止血)、補腎,、消熱毒之效, 而雞蛋則有蛋白質, 此糖水確有助防止生產時大量流血的作用。

l   補腎 ~ 由於孕婦需要養胎, 腎氣一定有損耗, 具補腎作用的白蓮鬚能使孕婦生產時有氣力, 生產過程會較順利。

l   解胎毒 ~ 所謂胎毒, 是指孕婦身體內因常吃油炸食物而產生的「血熱」, 令嬰兒出生後易生瘡、奶癬等皮膚病。孕婦在懷孕後六個月飲用此糖水才具清胎毒之效, 將近臨盆時飲用效果不大。

【飲用時間】
臨盆前一個月至十五天前飲用。白蓮鬚屬平性的食物
, 無論涼、熱底的人都適合食用。一星期可飲用12次。
如要清胎毒之效, 孕婦則在懷孕後六個月飲用此糖水才具清胎毒之效, 將近臨盆時飲用效果不大。

 
[關於清胎毒的資料、食譜]
 
 
 
http://shemom.com/detail/孕婦清胎毒常見問題//20131202/editor/shemom/11703/
 
http://blogs.elle.com.hk/lokxlok/2013/05/22/懷孕日記-懷孕後期的水腫問題及清胎毒/
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()