close
雖然之前已經被esdlife獲邀影左一次免費大肚照架啦~
 
不過事後其實我有心郁郁~因為我當時好蜜實~所以冇影到肉照~~但我老公就話唔洗再影啦,一輯都好夠…但係…人生有幾多次咁大個肚先? 如果變左大肥婆…都唔會想影啦~
 
今次點解會再影…就係因為
 
我之前都有提及,我家有隻年12歲幾嘅長老兔兔(名:喜寶),佢最近身體機能大大衰退...
由於生骨刺+髓間盤有事...而家佢已經近乎癱嘅情況...自己食唔到野,飲唔到水。上星期三, 獸醫叫我有定心理準備佢可能好快就會離開我...
 
為此…我好唔開心…因為我好想佢一直陪住我,好想佢睇到佢妹妹出世,於是突發奇想,一定要再影一輯大肚照+全家幅。因為我隻兔兔陪左我12年幾啦,可以話佢睇住我成長,同我一齊經歷左好多人生大小事,而我大肚有BB都係一件大件事,所以好想佢有份一齊經歷留低相片做個紀念!
 
於是,我就諗起興左一排嘅自拍相館,星期四即刻上網搵即刻Book,Book星期日都仲俾我Book到,真係超好彩呀,而且仲係歡迎寵物到場一同拍照!
我去左Phocus 聚焦點到影。佢有兩個唔同Location,我揀左去MK分店,MK呢個場有2間唔同主題嘅房,其實每間主題房,都有唔同顏色/背景可以俾我地轉,不過我Book晒2間主題房,但我地就冇轉背景畫布呀~都係用返佢地原先嘅主題佈置就覺得好夠了~~
 
你仲可以帶定SD Card去,直接影落你張卡入面就唔洗經佢地幫你轉返D相落USB入面~間房又冇閉路所以夠晒私隱度,但好可惜…我帶左2張SD CARD都唔係佢部相機嘅Size,所以要經佢地過返相去我隻USB到。好彩我有兩手準備je,仲要帶2隻USB。點知真係好彩我帶2隻USB,因為其中一隻佢話佢電話搵唔到~~唔係可能要俾錢燒碟lu~
 
佢嘅收費係人頭收費+房間,埋單$152 (1hrs)。有晒你自己影嘅所有相~包括o個D哈碌未ready ge相如果要曬相,佢地都有提供呢個服務,不過我就冇要到,返去慢慢欣賞完再出去曬都得~另外就係,佢地仲有提供小道具,公仔,服裝添~我見到有醫生袍~韓服都有~不過唔換啦~~
 
不過,擺pose方面,真係唔知有咩pose擺就真~但都OK la~~
所以大家都可以試下~~如果自己自拍影~~真係咩pose都擺得出XD
 
一家霸氣樣~~ROCK N ROLL~~哈哈~
 
 
 
係咪好霸氣呢XD
 
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()