close
而家30週5天~ 雖然我行起上黎仲好輕盈好自然。
但係我發現我踏入左第30週…夜晚就會發現對腳勁攰...同埋變左豬蹄!! OMG
好明顯下, 係腳掌同埋腳眼位你見到粗碌左!!
 
所以紅豆水係時候要出動啦!!
雖然我之前曾經post過一次,但係今次我會再分享一個簡單啲嘅方法俾大
 
~
 
因為我發現上一次我post嘅方法唔夠好呀~~
同埋今次教大家呢個方法係, 返Office工嘅準媽媽都可以o係公司到整得到~
 
方法勁簡單! EASY~
以一個正常size水杯為例, 落兩湯匙紅豆, 清水洗淨紅豆, 之後用熟水再沖一次紅豆
然後落熱水(水一定要夠滾, 唔係d紅豆唔出色ga),我通常會落到9成~8成滿。
之後蓋好杯蓋, 焗30分鐘就飲得架啦~
 
味道方面:
我開始都好擔心會勁奇怪, 但唔係wo~飲落好似飲茶咁~都幾正!!
 
**留意: 如果紅豆爆到有D一粒粒碎出黎, 就冇左去水腫功效, 因為爆出黎o個D碎碎係澱粉質黎ga, 如果要戒澱粉質嘅媽媽, 就最好唔好飲, 再沖過另一杯啦~
 
上次教大家嘅做法係要開爐, 朋友分享, 如果明火咁煲, 好易會煮爛左d紅豆, 咁就冇意思架啦~
 
所以我而家都係用熱水焗30分鐘~
 
飲完會多d尿尿ga~所以盡量唔好太夜飲啦~
 
 
 
[題外話 - 頭髮乾洗噴霧]
 
 
我終於買左支乾洗噴霧~$53一支~
d味都幾清香幾自然~勁易用, 大約30cm距離對住D頭髮噴~
噴完之後捽下佢, 個頭就會冇咁笠~ 
 
 
<相關資料>
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()