close
話說上星期34週5返左去QE到做產檢,
醫生提返我下一次(36週5)返去就要交返「分娩計劃書」俾佢地。
 
話說呢份野其實係第一次次去QE嘅時候就俾左我地架啦,
叫準爸爸同準媽媽自己傾下。到時想點樣安排,份野仲o係到都算係咁
 
如果老公想陪產,就係靠呢份計劃書通知醫院。
 
 
計劃書入面仲有簡單講返個流程會點,得個知字啦,其實到時作為一個產婦,機本上全副精神都集中左去痛到呻吟大嗌講粗口架啦~邊得閒諗返個流程丫~
你嗌我做咩乜都得呀~總之務求要快D必左個BB出黎就well done~
 
 
PART 1 - 除左填老公陪唔陪產之外,就係老公剪唔剪臍帶 (我老公耍手擰頭~佢似乎勁驚~但係我就好想自己剪…如果我剪到我好想自己剪 應該一剪o個下會索一聲,剪豬大腸一樣)
 
PART 2 - 待產姿勢: 我諗係等梗未開夠度數等梗入產房o個時,如果係...我諗打例身呱…直立式即係企o係到?? 如果係...都應該痛到腳軟啦...仲點企呀...
 
PART 3 - 鎮痛方法: 之前聽講座有講過,如果媽媽打止痛針BB出世之後可能會比其他BB反應遲緩少少。所以我諗唔去到最worst最痛到癲我都唔會打針,我諗我會揀返呼吸及自我放鬆 & 笑氣 
 
PART 4 - 生產姿勢: 之前briefing時,佢地講到可以request d奇怪pose生B架~不過...我諗都係坐姿會易D,或者俾個馬桶形嘅野我,我當柯大舊屎~應該會好快~
 
PART 5 - 會陰道切開術: 其實我如果tick「否」佢係咪都會剪架啦?? 有得揀咩~~哈哈
 
另外,等我附上一份QE嘅貼心單張先~
 
 
 
分娩前之徵兆: (其中一個情況出現就係架啦)
A. 見紅 : 當子宮頸開始張開時,陰道會耕出少量帶血的黏性液體
B. 穿水: 當胎膜破裂時,陰道會流出少量或大量胎水,孕婦應立即入院接受檢查
(如果唔係情況嚴重,千祈唔好call白車,因為白車會將你送去就近醫院,未必係你去做開檢查o個間)
*若胎兒位置異常(如臀先露),羊膜穿破可引致臍帶脫垂,導致BB缺氧,故應立刻入院)
C. 陣痛: 有規律的子宮收縮現象,上腹部有拉緊及痛楚的感覺。初期大約相隔20-30分鐘,漸啣會頻密到5-10分鐘,故有陣痛開始,應作好入院準備。
 
入院(政府醫院)時,記得帶同覆診咭、身份證明文件、走佬袋。
 
QE嘅婦產科探訪時間:
中午12時至1時及下午5時至8時
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()