close

懷孕初期o個時同老公商量+拗左好耐到底係我返出去娘家坐月定係要我媽媽山長水遠入黎照顧我呢? 重點係我會去QE, 娘家在九龍, 嫁左之後就搬左屯門, 但係我就誓死堅持唔會去屯門醫院生嘅~

 

所以一路傾左好耐最後其實就係決定左返出去娘家到坐月,咁坐月前當然都要諗定待產呢一PART, o個時就諗住我臨放產假前早一兩日先出娘家等生。但係…突然間我好多變數愛兔走左, 爸爸走左兩件事都令我哭崩。加上, BB29週就已經調左頭,政府同私家醫生都話, 如果我情緒正常冇咩特別大波動, 其實BB應該都會38, 39週就出世。

 

咁話說上星期, 我就問我老公, 如果我突然間半夜話生得, 咁你點?

dead air5, 之後話咁咪同你去屯門醫院囉!! 之後我碌大對眼望住佢! 「咩屯門醫院, 你要即刻CALL的士, 送我去QE!」之後佢認真mode咁問「咁呢到打的去QE要幾耐? (好老實我未試過o係屯門打的去QE, 於是答佢30-45分鐘呱)佢就話, 「唔得啦, 咁耐, 我驚你危險呀」之後我話「有幾危險? 如果我30-45分鐘就生得, 我咪好幸福? 但係冇可能囉, 唔痛返幾十幾個鐘你咪使旨意甩難啦」

我非常之堅持

 

而我老公其實都幾驚青架~所以佢最近同我講, 老婆不如你再早少少出娘家待產, 怕你突然間o係屯門生, 真係去QE太遠啦。所以我今晚就會執齊行李+入院用嘅走佬袋返娘家。老公話好唔慣, 咁我都好唔慣, 但我話佢好正囉, 一個人獨霸咁大間屋!!我返去都係行張床瞓架咋~因為嫁左之後, 間房俾埋我家姐同姐夫用。我寄人離下架~~~不過, 都開心嘅, 同屋企人一齊住就算瞓張臨時行出黎嘅床都一樣開心啦, 因為我屋企本身兄弟姊妹多, 所以好熱鬧。加上最近我爸爸過左身…我更加想陪多D屋企人, 而我自己最擔心都會係自己見到爸爸冇返屋企會諗起就唔開心je。不過相信OK, 我會帶齊我D離家出走百寶~手工藝工具去打發時間, 不過唔知和牛B俾我hea幾耐呢? 可能我一放產假佢就要出世奴役我都唔出奇

 

始終我都預料唔到, 和牛B嘅出世, 相信我屋企人都會好開心同埋有返一個寄託。唔好再為爸爸過身而太傷心…亦相信我爸爸會保佑我地, 喺第二個世界睇住和牛B成長。

 

以前去旅行執gip好輕易,而家大住個肚黎執真係好吃力。但又唔想嗌老公執, 因為如果佢參與我執gip過程, 一定會煩死我架!! 所以就係呢個原因, 我幾辛苦都係自己執!!

 

返娘家待產+坐月足足都應該會有個幾月可以要執多幾套衫、褲替換先得嘅~

 

但係當我執嘅時候…其實好多野想拎想帶…原來走佬/離家出走係好困難GA?!! 

 

仲有好多和牛B嘅濕碎野, 奶樽呀, 奶樽刷, 奶樽夾呀, 同埋D衫仔, 紗巾。好在之前和牛B嘅沖涼用毛巾, 一早同媽媽買完, 媽媽就拎左返娘家。

建設方面, 娘家已經買多左張BB床同埋床品(床品係家姐送~仲要係Peter Rabbit~好開心), 不過應該就未砌嘅, 我覺得我生完佢地先砌都未遲。

 

入院用走佬袋:

俾大家參考下, 唔知我有冇執溜到, 如果有, 大家記得提下我呀!!

產婦M巾兩大包, 洗潔瓶, 乳墊, 透氣網褲, 出院著的衫、褲、外套, 餵奶胸圍, 洗頭噴霧, 牙刷, 牙膏, 杯, 毛巾, 拖鞋

**張相有D冇show出黎架~

 

 

 

終於36週了,對腳好攰好攰好攰...我都終於有種捧西瓜嘅感覺...

Enjoy最後嘅孕期~

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()