close

37週5。由於未生得, 所以尋日如常跟booking返左去QE到做產檢。

 
今次驗完尿糖, 量完上下血壓, 體重... 之後等左勁耐.....等到瞓著...
 
等左45分鐘, 終於嗌我見醫生了
 
醫生攃過肚仔話BB SIZE正常, 心跳正常, 頭仔已落~
 
之後...仲同我公佈左上次驗B型鏈球菌嘅結果...
點知我又中左獎喇....
醫生講到好平常...10個孕婦有3個有...其實個機會率都唔係好高ga..
我咁都中, 超灰呢....之後醫生話到時會用抗生素就可以減低風險,..
 
我聽朋友講佢o係廣華嘅經歷係, 要吊針, 仲要唔俾飲水...打抗生素係用種豆方式
 
不過算了, 唔中都中左, 唯有認命~到時先算啦~
我認為最緊要母女平安啦, 擔心都冇用
 
再分享一下關於B型鏈球菌嘅野先
 

乙型鏈球菌( GBS)是一種常見的腸內菌,大約有10-35%健康婦女的下腸胃道或是陰道裡面,可發現此菌的蹤跡。約四分之一的育齡婦女身上帶有乙型鏈球菌,雖然媽媽本身沒有症狀,但生產過程中,新生兒經過產道時,會遭到感染,盛行率約千分之一。乙型鏈球菌也會引起早產、死產或是流產的問題。
 

 

遭感染的小寶寶出生後七天,就會出現呼吸費力、喝奶量減少、嘔吐、嗜睡、不安、體溫異常等,嚴重者會出現呼吸窘迫、肺炎、腦膜炎、敗血症,致死率達二到四成。存活的寶寶也有一半會出現神經學後遺症,聽力、視力都出現問題。除了急性感染外,小孩可能在學齡期出現聽力、視力問題,甚至變成腦性麻痺兒

醫學研究顯示,身上有乙型鏈球菌落的準媽媽,如果接受有效抗生素治療,即可減少新生兒被感染的機會。

目前醫學上雖無法得知哪些孕婦為高危險群,遲發性感染途徑也較不明,但是,孕婦在懷孕35至37周時,應接受陰道及肛門B型鏈球菌的例行篩檢,發現帶菌的孕婦,在分娩前使用有效的抗生素治療。,可減少約7成的早發性感染。

至於治療新生兒乙型鏈球菌感染是根據細菌培養結果,給予有效的抗生素。完整的治療療程結束後,新生兒仍需長期追蹤聽力、視力、行為、語言及神經學發展。

 
 
 
 
 
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    文章標籤
    B型鏈球菌 懷孕日記
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()