close

話咁快和牛B5個月大了, o岩呢段時間Aeon & 一田又搞梗嬰兒用品展。反正遲早都係要買, 所以就趁住有優惠時去入左貨先~

 

食具方面, 其實最初我一直都好唔明白, 點解而家出好多種碗都係吸盤底, 而且價錢仲唔平, 要成舊水一隻碗。最近, 我終於明白, 為方便。就係唔想BB o係初期學習過程中, 成日打翻個碗要清潔je。最初, 我都打算堅持用返普通碗就算~不過, 對於呢個想法, 我近期有少少改變, 因為和牛Bo係婆婆家嘅時間長d, 所以為左想幫輕一下婆婆, 我就決定左買吸盤底嘅碗仔。

 

 

牌子方面 - 之前大型BB(會展)入面某大牌子嘅奶粉商都會用minimoto ge食具套裝以贈品方式送俾客人, 而且已經唔係第一年,選用呢個牌子。照咁睇, 似乎呢個牌子都係有品質, 可信, 有信譽嘅。一Set一個碗++$59 (), 現場俾我試過佢嘅吸力, 都幾夠力。我睇過其他牌子, 冇實物俾我試而且通常都係分開買冇一Set, 而且有好多種Size, D細到離晒譜…haha~價錢方面一隻碗都要$6X ~$1XX不等。所以我就買定左一Set minimotoD試下先。

 

除左食具之外, 仲有一D用具就係用黎磨碎食物嘅。又係有好多個唔同牌子, Combi 都有2set唔同, Piegon都有。

 

 

不過我最後都係揀左最經濟實惠嘅呢一款。OAeon, 9+會員再折, 折實價只係$70蚊。

 

 

<詳細配件>

1.   研磨器

2.   榨汁器

3.   搗物杯

4.   濾網

5.   杯蓋

6.   搗碎器&

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()