close

和牛B就快要準備加固, 之前已經買左一Set工具, 不過我仍然好貪心覺得唔足夠~所以近日又上淘寶淘下淘下, 就發現呢個超級平嘅手動攪拌器。平到你唔信, 唔計運費呢舊野只係HKD6。見咁平, 都係抱住可能得個樣, 咩都攪唔爛試下嘅心態而買。前日終於到手!! 小型手動手搖豆漿機

 

雖然咁平, 但都有一個盒包裝。操作非常之簡單, 佢只係有一個量杯, 隔渣器, 同攪拌部分。

 

經過一段長時間浸豆後, 真係幾乎浸到發芽啦~(返工前浸, 收工去完娘家再返家~十幾個鐘)

 

 

 

興奮嘅我再度試機啦~D浸淋左嘅黃豆倒入。順時針方向轉, 都要少少力水。由於隔渣嘅器皿容量太細, 所以整左大約15分鐘, 就要清一清D渣。

 

 

睇下, D渣都攪得幾爛架wo~有少少薯蓉咁嘅效果~

 

 

之後再努力多15分鐘~搞掂了!! 我鍾意有D甜味, 所以我後期加工, 開火煲熱落適量嘅冰糖調味~

 

 

估唔到一部咁平嘅野, 都做得到! 只係要花少少力水je

 

【簡易食譜分享:製成品大約550ml

 

黃豆45g

550ml

冰糖適量

 

1.   黃豆浸至少6小時

2.   將已浸淋嘅黃豆分數次倒入攪拌器

3.   攪拌數次將水倒入

4.   最後將製成的豆漿加熱再加入適量冰糖, 滾起熄火, 放暖/涼即可飲用。

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: 
chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

 

arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()