close

Mega Box嘅育嬰室好正~一般設施都有之餘, 仲有電子磅可以磅重~~所以趁住平日婆婆放假~今次我就同和牛契媽一齊去左Mega Box參觀下~

 

生左和牛B咁耐, 都未去過Mega Box 9/FBB街到行~

平時都只係見到有D大大隻假動物公仔~冇深入去閒逛~

 

 

 

第一次去欣賞o個到嘅裝修, 佢地真係好有Heart!! 如果我係小朋友, 我都會好hyper, 四圍跑去摸下D動物~ 一路行都好有色彩, 就連天花板都一樣有心思, 天花板上面有D假花花會轉動, 行行下, 仲見到有一個轉轉嘅小丑魚公仔~好得意!! 我咁大個人都被佢吸引住~~

 

 

 

去到中央位置~揀直係假日放羊好去處~~有個小公園o係到~~媽媽去購物, 爸爸就可以o係呢到看羊~D小朋友放下電~~

 

呢個BB, 除左有好多BB衫、BB護膚品品牌店、仲要Baby Sqa~

 

去到遵玉, 當然就係參觀育嬰室啦~又係超colorful~好舒服嘅感覺~Service仲好窩心

設施: 水機、電子磅、助奶器。

 

 

 

換片區有左右兩邊, 我諗滿座的話, 可以瞓到6BB o係到換片嘅。

 

 

行到最入就有餵奶專區~不過都係public區黎, 門冇得鎖, 如果係母乳媽媽, 都係要帶返款餵奶專用嘅巾好D~入面有一張台同埋洗手盤、抹手紙&鏡。都幾舒適~

 

 

 

貪得意嘅我, 打算同悠悠磅下重。點知個磅原來壞左完全detect唔到和牛B嘅重量咁算啦~

 

和牛B試完換片區, 就順便試埋個餵奶區~~

 

 

 

由於係平日嘅關係~我地可以好霸皇咁霸左黎瞓一陣~之後再繼續上路~

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()