close

今年嘅冬天來得特別遲, 之前其實淘左一轉少嘅~

直至前排突然間凍一凍~又即刻提醒返我, 今年係和牛B第一個冬天, 所以我又淘呀淘~淘左D衫仔、冬季保暖物品~同大家開心些牙一下~

 

 

為左聖誕Party而設嘅聖誕老Bi~老公話, 點解唔買聖誕裙要買褲呀?! 因為和牛B成日R大脾, 露隻豬脾出黎又凍~反正都係要著褲嘅, 咁就不買夾衣款啦~另外, 呢件白雪公主衫, 就當然係為左滿足我嘅一己私慾~自己做唔到公主, 唯有幻想一下阿女做公主啦~~我發現我急需要一個假髮俾和牛B

 

 

聖誕BB RMB32 (HKD38.48)

白雪公主裝 RMB33 (HKD39.69)

 

除左應節野, 我仲買左D冷帽仔~因為和牛B冇乜頭髮, 所以要注重一下頭部嘅保暖, 唔好吹親頭仔~

 

帽仔淘寶店

 

除左頭仔頂保暖, 仲有腳仔膝蓋都需要保暖嘅~特別係開始懂得爬嘅BB, 更加要護膝~當係襯衫都一樣好好睇架~~仲有好多款添架~

 

 

護膝襪套 RMB2.5 (HKD3.01)

 

仲有就係衫仔~呢樣絕對唔可以少得~超抵呀!! 不過就稍為大件少少, 但唔怕嘅~大件好過細件爆衫著唔落, 而且冬天入面通常都會再打底嘅~質料方面, 雖然好平, 但係質地都唔錯架~

 

 

 

 

 

長袖衫+包肚仔褲子套裝 RMB18 (HKD21.65)

長袖長 RMB9.9 (HKD11.91)

PP RMB9.95 (HKD11.97)

 

媽媽我今次真係, 由頭買到落腳呀~最後仲買埋對冬季Boots~仲可以有2種著法~係咪超抵著先~

 

毛毛Boots RMB11.2 (HKD13.47)

 

你地又準備好BB第一個冬季嘅保暖衣物未呢??

 

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()