close

最近見到Photobook有免費promotion~快快手製作左本和牛B寫真集~~因為當我知道呢個消息嘅時候只有幾日個promotion就完。我揀相都揀到眼盲~~所以冇時間排版..就拿拿聲order~~

 

等左14天終於收到貨了~~

 

Promotion真係超吸引, 只需要俾$28運費, 就可以擁有一本6”x6”, 40頁嘅精美相簿!! 不過, 我覺得D色有少少偏深色呢。

 

另外, 佢有好多款template俾大家選擇, 真係花多眼亂ga~

 

 

 

大家把握機會~~都快d去整返本啦~~

http://www.photobookhongkong.com

 

和牛B: 今次d相全部都包包臉嘅~~下一輯寫真集我要全部V煞臉ga~等我由而家開始練定先~~係咪好V?

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()