close

每個人BB都有d野係好驚嘅~好驚陌生人、好驚寂寞、好驚被人鬧…咁, 和牛B呢?

 

故事由呢到開始, 自從生完和牛B之後, 其實我已經甚少做家務, 家務大部分都俾晒老公處理。以前我有癖好, 最鍾意吸塵, 因為我鍾意聽到吸到d硬物咔咔聲。而家放假接左和牛B返屋企, 真係好難得先哄到佢瞓覺, 所以真係唔敢吸塵怕嘈醒佢。

 

所以, 假日吸塵嘅時候, 通常我同老公2個人都o係到先吸~因為和牛B……

 

和牛B佢~佢真係好驚吸塵機~~~~

 

平時, 老公負責吸塵, 我負責陪住和牛B, 和牛B就唔理部吸塵機~今次, 我就試下, 老公去左返工, 和牛B玩梗時我就吸塵~~~

 

 

我一拖部吸塵機出黎, 佢已經望實部機~其實開機之前, 我已經同和牛B預告左「和牛B, 媽咪吸塵啦~~嗚嗚嗚架啦~~」點知一開, 佢都係呆左~望實部機~幾秒之後個咀向下反一反~~

 

 

準備~~5.4.3.2.1~~~嗚嘩~~嗚嘩~~喊呀~

 

 

有冇咁驚先??
 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
 
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()