close

BB出街,除左一袋二袋之外,又唔用Hip Seat,當然就係有架烈火戰BB車啦~

 

 

但由於悠悠B仲細,只得3個月多D,未用得Hip Seat住,所以出街都係要推住戰車出街。不過,架戰車暫時仲係好簡陋,因為悠悠B仲未識坐,通常瞓o係到,所以戰車未裝設玩具呢樣物品~

 

我會將最重要嘅放最前~

 

1.   超級無敵芭蕉扇 夏天必備

天氣咁熱,點都一定要有一把嘅。雖然…條街勁熱吹出黎都係熱水,但係至少叫做有風丫嘛~係咪先? 而且我地2公婆仲要好冇溝通~一人買左一把俾悠悠B~不過唔緊要啦, 當替換~有時冇電, 至少仲有把後備丫嘛~最緊要唔好買錯冒牌貨je~

 

2.   散熱蓆 夏天必備

夏天熱辣辣,BB坐都坐到出晒汗啦~所以一定要加張蓆仔,等佢盡量涼快一D~

BB車用嘅蓆購自Aeon $79

 

3.   消毒酒精搓手液

用手捉摸BB,要清潔雙手是常識吧? 所以,搵左好耐終於搵到呢種可掛式嘅消毒酒精搓手液

咪好可愛呢~~以我所見,仲有羊咩咩款架~

 

酒精搓手液 及 兔仔掛配 購自7-11便利店$18.9, 大眾書局亦有售

 

4.   防蚊帶

呢條螢光粉紅色嘅野,其實係一條防蚊帶,係咪真係有用我就唔清楚,但係都係以防萬一好,

被蚊叮又怕係白紋衣蚊…小心為上好!

 

防蚊帶購自日本城, 價錢唔清楚...因為老公買

 

5.   掛勾

 

方便Shopping完之後,掛上住戰利品。但係唔可以太重,咁樣好容易反車架~亦唔會掛住自己

嘅手袋等貴重物品。太危險,驚被人偷野~

 

雪印Free Gift

 

6.   被仔夾

呢個係新買Item,夏天雖然好熱,但係入到商場都要蓋返張被仔嘅~為防止BB踢被跌左被仔落

地,咁污糟,當然要加返隻夾仔夾住張被被啦~

 

被仔夾購自 Aeon Living Plaza $12

 

7.   掛飾 – Peter Rabbit

愛兔嘅我,呢個當然係我至愛啦~~所以都要荼毒悠悠B都要鍾意兔仔~

 

Remarks: 如果知道落雨我一般都唔出街,所以我冇包括BB車透明嘅笠~呢個裝備係有,不過落雨出街推BB車堅係麻煩…所以如無必要都唔出街lu~

 

等悠悠Bd嘅時候,我相信我都會再加裝備~就係啲玩具了~

 

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()