close

有報告指出, 音樂有助小朋友腦部發展成長, 所以o係呢方面我都幾著重嘅。O係陀住悠悠B o個時我都有聽莫札特, 貝多芬~到而家悠悠B出世, 我發現佢每次一聽到音樂佢都會好開心好興奮, 不倒郁手郁腳~跳舞舞, 當然我唔知其他BB係咪咁, 亦正因為見到悠悠B聽到音樂會咁開心, 所以我都已經開始捉住佢手仔郁下, 對住佢唱兒歌, 播歌佢聽, 加強親之間嘅互動。

 

但係我又唔想下下都上youtube搵兒歌MV, 嫌太麻煩了所以又去app store到尋寶~今次我想介紹呢幾個兒歌apps. 有英文同中文(廣東話)嘅~

 

1.   Kids Song – 免費版/ 完整版HKD8

  

 

 

佢有免費試聽版, 試聽友佢有分A/ B/ C三個唔同app. 點解分為ABC? 其實就係跟英文字頭黎排兒歌咁解。我Download過試聽版, 但係見有齊A-Z咁多, 又覺得都OK~所以用$8買左呢個app. 我覺得幾好, 又有埋歌詞, 媽媽可以跟住唱教BB~媽媽親自唱, 其實個感覺互動好多~

當你set左播放, 就算你繼續whatsapp一樣會繼續播, 唔會停~

 

2.   粵語兒歌 免費

 

 

呢個係開心大發現系列~~入面d兒歌, 有經典嘅亦都有我呢個80後媽媽以前睇過嘅卡通片主題曲!! 真係超級正呀!! 仲要有埋歌詞~咁就唔洗驚唔記得歌詞唱唔出啦~~

同樣, 都係set左播放之後, 繼續whatsapp一樣唔會停~繼續播~

 

3.   兒歌童謠

  

 

呢個都OK, 不過佢只有8. 比較少D, 但係同樣都有歌詞架~~

仲要都係繼續玩whatsapp都唔會有影響~ VERY GOOD!

 

總結: 所以話呢...手機係千祈唔可以冇電架~~我咩都靠晒佢架啦~~

 

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()