close

在職媽媽其實跟全職媽媽一樣,係沒有公眾假期、勞工假期、病假,總之就係冇假放嘅。

但係我依然好心甘命抵咁打一世呢份工,做好本份照顧好BB

 

雖然冇假放,但係我依然好期待每一個星期五晚,因為我的全職媽媽工作就定左星期五晚放工後開始,去到星期一嘅朝早。

 

每個星期五都會返九龍嘅娘家食飽晚飯,就帶悠悠B返新界嘅屋企。所以一般我星期五返工前我都會準備好夜晚作戰準備~例如: 入定奶粉, 入定溫水入奶樽, 放好換片墊, 拎定所需尿片數量, 清潔棉等。夜晚回到家,通常也希望悠悠B能夠乖乖自己玩,再唔係會SetPlay Mat俾佢自己玩,而我就快手快腳沖涼~直至11:30pm餵夜奶,再哄悠悠B睡覺。而悠悠B日漸長大, 哄佢瞓覺都有不同方式, 會抱住佢行下行下唱住ABC, 拍下佢pat pat~有時真係要出絕招就係埋身俾佢啜啜就會極速瞓著, 但呢D非常手法我唔會成日用, 否則, 到時婆婆又會投訴架啦~~

 

悠悠B未戒夜奶,但有時好好彩,佢可以一覺瞓到6點先要喝奶。有時就要半夜起身換片片、餵奶嘅。之後又可以瞓到8點多,悠悠B又會醒,一般呢次醒,悠悠B都未瞓夠,所以還是喝點奶再睡,通常我會選了好危險的方式埋身,打側身餵人奶,一起睡這一次,睡夠悠悠B就會好滿足~之後就能每次都拍到好多張可愛的笑臉相~~呢一刻,心都甜了,幾辛苦都唔記得~而呢D笑臉相,就係我每次返工時,做到好苦悶煩躁時看到後,個心會即刻甜一甜,開心番~

 

星期六、日都係全埋身餵人奶同埋Family Day去行街街~行街街前…嘅準備永遠都係我負責, 所以如果自己想扮靚靚出街, 媽媽就要犧牲一下休息時間。而去濕平洗錢~洗嘅都係洗晒去阿女到而每次搵地方食野, 呢個都係一個難題, 你想食譚仔? 真係唔洗諗, 因為唔係幾方便~太迫太窄啦~好危險架! 所以每次都要搵D好坐d, 方便泊BB車嘅地方食野。又或者突如其來悠悠B肚餓/換片片就要馬上放低手上嘅野~即刻去育嬰室搞左先~

 

如果想自己放下假, 唔係唔得嘅~~ 而係睇下你捨唔捨得~~

我試過一次趁住帶悠悠B去健康院後,賣甩悠悠B放低俾婆婆湊。但係發現原來我有少少冇左阿女唔得嘅感覺。自己一個人去Shopping, 雖然好似好自由, 但係其實我周身唔自然, 硬係覺得少左D野咁, 心掛掛~所以只係去晒定左要去嘅地方就即刻返娘家lu~所以, 就算有媽媽假期我諗我都唔會放得好安落~

 

睇到呢到, 咁未懷孕嘅你, 你地仲會唔會想打呢份工?

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()