close

為求囡囡身體健康啲, 所以我一直堅持母乳, 現在已經三個多月。未生嘅時候醫院, 用左唔同嘅selling point去推崇母乳餵哺: BB健康d, 聰明d, 慳錢d, 出街輕便d, 媽媽寶寶關係close d

 

 

 

會健康d我就好相信, 但係咪聰明d, 我唔敢肯定啦~至於慳錢呢個point, 悠悠B出世之後, 我其實對呢一點係有少少保留~出街輕便d, 其實會係ge~但由於我係會補奶粉, 所以出街都係孭住個超重背囊加架戰車~

 

至於返工就仍然係返工六寶 電奶泵、尿袋、奶樽、冰種、保溫袋、奶袋。所以同事成日都問我, 你個袋咁大嘅, 走難呀?

 

至於飲食方面, 其實媽媽要犧牲少少, 雞煲, 炸雞呢D真係要忍忍口。不過, 媽媽千祈唔好覺得因為咁唔開心, 因為大前提都係希望BB身體好。如果真係好想食, 唔緊要, 我都會咁樣嘅, 之後2餐奶, 我會泵出黎俾BB沖涼/整皂/Cream, 咁就唔怕BB食左落肚之後, 肚仔痛啦~

 

母乳媽媽必備物品, 當然就係

 

 

1.   電奶泵+尿袋(充電器)

之前朋友送左部Philips電單泵俾我, 不過我覺得唔係太好用同埋太多件要拆出黎洗, 好麻煩而且比較嘈

後來同Chum Chum媽傾起, Chum Chum媽借左部優合俾我, 靜好多, 同埋個喇叭Fit Size好多呢!! 同埋泵得清d~

 

2.   儲奶用奶樽+奶袋+冰種/冰包+保溫袋
通常奶樽我會帶2, 以防爆樽嘅可能, 不過以我嘅狀況都應該唔會多奶都咁~我嘅習慣係, 通常泵梗一邊, 發現另一邊開始滴奶嘅時候, 慳家嘅我一滴都唔好「Side, 我會用一個吉奶樽用黎接住d滴奶嘅, 所以2隻手都好唔得閒~當泵夠之後我就會將d奶倒入奶袋。o係屋企就直接入雪櫃雪做冰奶, 如果o係公司我會先雪入冰格, 放工就會將冰奶連埋冰種/冰包放入保溫袋帶走。
 

3.   奶袋
奶袋方面, 其實我冇特別講究, 最重要係抵用, 但以我所知每個牌子嘅奶袋容量都唔同。不過我唔係富媽, 所以所有牌子我都一定o岩用~通常我都會上網買嘅, FacebookD媽媽谷到買或者見過有Group Buyer有得買, Around都係$0.9~$1.2/個。

: 呢個數量, 應該夠我儲奶儲到悠悠B 1
 

4.   乳墊
由於餵母乳, 奶係會不停咁製造嘅, 所以有時乳頭都會自己滴奶係控制唔到架, 為免唔想濕bra, 所以一定要貼乳墊嘅。暫時, 我試過Piegon & Nuk, 我個人對以下2個牌子有以下嘅見解

 

 

Piegon VS

Nuk

1.包裝

獨立包裝

2.黏貼力

!

唔夠黏,會易走位..當打開餵奶Bra o個時直情會甩

3.方便度

OK!

方便!有個位教人撕開包裝袋,之後好似搣蕉皮咁 就可以貼上Bra到。身為懶人嘅我覺得好好用~

4. 質地

棉層, 但我覺得唔好用, 一層層飛起咁..個感覺好梅

5.吸水力

! 我試過有次放入洗衣機洗Bra,唔記得掉..入面係吸水啫喱黎~發大晒~

OK

6.厚薄

PiegonDD

7.透氣度

OK! 兩款都差不多

 

有得揀之下, 我會買Piegon 因為我唔鍾意Nuk o個種質料, 好似好多層好薄嘅紗咁。至於價錢方面其實差唔多, 都係around $1~$1.5左右。

 

總括: 雖然餵哺母乳配件多, 又要戒口。不過我覺得冇所謂啦, 因為我想悠悠B身體健康, 所以我會再繼續餵哺母乳嘅, 而且呢樣野係一件好自然嘅事, 餵到幾多就餵幾多啦~

 

各位母乳媽媽, 要加油!

 
 
 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow
    全站熱搜

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()