close

 

其實我都幾怕換屎片, 所以好多時我知道我老公好樂意換, 我都會將呢個「重任」交托俾和牛爸負責。加上, 經歷過無數次爆屎爆到衫褲都係之後, 我就更加怕換屎片臭味我都忍受得到。但係, 摸屎我真係有Do個個感覺!

 

點知

 

有一日, 得我自己同和牛B一個o係屋企。和牛B…竟然爆到上肚臍!! 當時我抱起悠悠B都未察覺得到, 只係聞到有味。一放低見到肚仔同褲仔都有!! OMG!!

 

但係, 我仲好大膽, 竟然仲即刻除褲仔同打開件衫

 

有色有味馬上呈現我面前!!

 

O個刻我真係方寸大亂, 個腦一片空白同時間, 和牛B又繼續手舞足蹈…我完全唔知顧住和牛B對手定係清潔好繼續空白!! 我最怕就係和牛B手仔摸到便便之後食手指!! OMG!! 件衫到底點樣除出黎好?! 向上定反下?! 和牛B你可唔可以唔好郁?!!

 

個情況好惡劣因為便便去到肚臍窿都有真係好恐怖!! 抹下又要捉下佢隻手點知平時預先濕左嘅清潔棉又用晒!! 濕紙巾呢?! 濕紙巾你去左邊?!!

 

呆左救命「點算好? 點算好?!

 

想打電話俾和牛爸求救但係我唔可以行開行開和牛B可能會食到屎手

 

繼續瘋狂….

 

幾秒間, 又諗定係直接開盤水?! 定係點?!! 一個人得一對手, 和牛B又唔識坐, 就算識坐, 坐邊? 因為成個下身都係便便攬埋身?! 咁我咪一齊做屎撈人?! 點算點算!!

 

最後, 我都係抱住和牛B衝左入廁所, 單手咁嗱嗱聲開左盤暖水, 放和牛B坐低o係水入面用水洗走左D便便先再抹乾身著返條片, 處理好之後, 再教一次水, 幫和牛B進行徹底清潔!!

 

經過一輪混亂同慌忙失措後, 我手又震, 腳都軟埋完全無晒力虛脫左。

 

o個刻, 我係完全進入瘋狂狀態, 表情極度慌張同驚恐但和牛B竟然仲對住我好天真好純真咁笑我真係好無言!!

 

唔知大家遇到咁, 會點呢? 我承應, 我不夠冷靜!!  如果o係屋企都咁出到街先黎爆屎爆獲金, 又得自己, 我應該點算?! 尿尿我試過但容易處理好多變左屎撈人呢下真係…O晒咀

 

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()