close

隨著人生嘅階段不斷提升, 身邊嘅朋友都一齊開始成為人妻, 最近先後咁成為媽媽。所以聚會由最初嘅美女吹水飯局, 榮升至靚太俱樂部, 最近亦變為BB聚會 – mini playgroup

 

而悠悠B今次係第二次同同年嘅羊BB見面~第一次見羊BB姐姐嘅時候, 悠悠B仲係一舊飯~~瞓覺大過天~

 

 

今次再見, BB姐姐已經識得坐, 識爬識拎野玩了~~BB姐姐已經8個月大~另外, 仲有就係羊BB弟弟~快將1個月大~瞓覺大過天~你有你地傾, 我有我瞓~唔好搞到我就得架啦~~嘻嘻~~

 

見到3個小朋友, 雖然仲係講梗外星BB, 但係個感覺好得意~好幸福, 好滾動~

 

 

暫時大家都o係到互相摸索~互相學習。當然, 我覺得自己暫時有種著數嘅感覺~因為悠悠B細過羊BB姐姐3個月, 所以悠悠B係可以向姐姐學習~悠悠B見到姐姐爬都眼定定望住~姐姐靈活嘅身手~悠悠B應該記o係心入面, 等待時機爆發出黎~

 

 

 

但有樣野就係, 如果我唔帶悠悠B去見下同年嘅BB, 我都唔知道原來悠悠B有咩地方需要改進一下~就係最近奶奶送左個兔仔發聲波波俾悠悠B…只要用手拍下踢下就會有咇咇聲平時我地都覺得冇咩野, 覺得好得意但我發現悠悠B因為咁, 成日都會不其然揮動佢嘅小手…OMG!! 尋日真係勁尷尬~因為朋友抱佢, 悠悠B係咁揮拳出掌打人~~有時又會唔覺意打左BB姐姐同BB弟弟真係超唔好意思呢個兔仔波波真係要沒收先毛得冇諗過會咁可怕唔可以養性呢個習慣。

 

 

 

有時候, 小朋友同同輩相處, 大人先可以發現到有D咩問題存在。加上現今香港好多小朋友都係獨生子女, 所以更加有一D問題, 係平日生活上父母未必知道。當小朋友o係群體生活嘅時候大人先發現得到, ! 呢一樣野真係一個學問,

 

 

而我覺得自組Play Group都係好好嘅,

1)   大人可以與朋友聯誼, 生活圈子本身就有, 無需再認識新嘅朋友

2)   固定嘅朋友圈子

3)   無需繳交高昂學費帶小朋友去食茶點、學玩遊戲(其實自己都做得到)

4)   減低BBPlaygroup, 生病

5)   人數可以自己控制, 人少容易控制場面

 

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。
arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()