close

和牛B自從四個月時開始學習趴, 直至將近6個月大, 識得坐後。

 

佢似乎覺得坐, 得正正O係到, 乜都唔洗做~係舒服過趴o係到壓住個心口仔咁款。

 

每當我一將佢反轉~~佢就不停ee yoyo~~喊晒口~又嗌曳曳~曳曳咁~之後五體投地式咁趴左O係到嗌救命

 

阿女你想點~~~佢寧願求救都唔願抬起佢低過的頭來~

 

媽媽我好想佢識爬但佢咁嘅狀態, 似乎話俾我知, 阿媽你放過我啦~

你真係慳返淡氣啦~我係唔會抬起我的頭來架啦~~

 

 

 

因為咁, 所以我買左好多玩具黎打算引誘佢~~同埋試下zip一條咕臣俾佢托住心口仔, 感受一下呢個感覺。

 

但係點解我又會咁想佢識爬嘅呢? 其實就係我覺得識爬嘅BB好鬼可愛~D動作好得意~~同埋好想參加一下人生第一次嘅BB爬行大賽, 最近仲要見到好多BB爬行大賽, 好想帶和牛B去見識但報左名唔識爬咁咪會好搞笑?!! 所以算吧啦

 

 

同埋, D媽媽傾起, 佢地話其實BB識爬係好架, 因為可以鍛練佢地四肢協調, 行路冇咁易跌親, 平衡力都好D 咁話~佢地仲講返個實證出黎, D媽媽細個唔識爬, 到大個又真係成日行路會跌親架wo~

 

 

但我亦知道, D BB真係唔識爬就直接學企同行路架。

不過識唔識爬都好啦, 最緊要四肢健全je~

 

 

 

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B: 
chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami

 

            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

 

arrow
arrow

    和牛媽媽 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()